زنده نگه داشتن دفاع مقدس جهت انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های آینده

رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت:هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس انتقال و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  فتحی رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: با تدابیری که در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این دانشگاه اندیشیده شده است، برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس به جای یک هفته در ۴۰ هفته برنامه ریزی شده و از ابتدای سال و به فراخور مناسبت و نامگذاری هفته، درحال اجرا هستند.

او افزود: شب شعر و گفت گو یکی از این برنامه‌ها است که در سطح کشور به صورت مجازی و با حضور روایتگران و جانبازان و شاعران دفاع مقدس در هفته نقش شاعران، مداحان و حماسه سرایان در دفاع مقدس و کنگره ملی هزار و ۱۰۳ شهید والامقام منطقه تربت حیدریه برگزار شد.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه ادامه داد: هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس انتقال و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است.

فتحی بیان کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس همواره به عنوان یک عامل بازدارنده مطرح است که دشمن به کیان اسلام طمعی نداشته باشد.

در این برنامه جانبازان هشت سال دفاع مقدس و شاعران کشوری بصورت مجازی به بیان سروده‌ها و خاطرات پرداختند.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.