تمام توان خود را به کار ببریم تا مردم در مراکز درمانی معطل نشوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:با توجه به افزایش چند روز اخیر تعداد بیماران کرونایی، بر اساس وظیفه و رسالت باید تمهیدات ویژه‌ای برای این منظور در نظر بگیریم و تمام توان خود را به کار ببریم تا مردم در مراکز درمانی معطل نشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز  همراهی بیشتر بیمارستان‌های غیردانشگاهی با دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان را خواستار شد وافزود:باید به صورت قانونمند دست به دست هم دهیم تا از بروز مشکلات مربوط به شیوع روزافزون ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

او اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا بیماران کمترین زمان حضور در اورژانس‌ها را داشته باشند و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در انتقال و یا ارجاع بیماران نهایت دقت به عمل می‌آید.

او با تاکید بر اینکه لازم است همکاران ما در تمام مراکز درمانی نسبت به مدیریت و ارائه خدمات درمانی مناسب اهتمام ویژه داشته باشند ادامه داد: تمام نیرو‌های پزشکی و پرستاری و سایر امکانات مراکز دولتی دانشگاهی و غیردانشگاهی موظف به بهره گیری از تمام امکانات هستند تا بتوانیم با مدیریت بهینه به مردم ارایه خدمت کنیم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار