ایلهان عمر: باید از شر ترامپ خلاص شویم

نماینده دموکرات کنگره در مصاحبه‌ای خواستار شکست رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ام. اس. ان. بی. سی، ایلهان عمر، نماینده دموکرات ایالت مینه‌سوتا، در مصاحبه با این شبکه خواستار رای ندادن به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، شد.

او در این مصاحبه گفت: چیزی که اکنون به آن فکر می‌کنم و باید به آن توجه داشته باشیم این است که از شر ترامپ خلاص شویم و کسی را انتخاب کنیم که در موضع‌گیری‌های سیاسی که از آن‌ها حمایت می‌کنیم، پاسخگو باشد.

این نماینده مسلمان در ادامه با اشاره به اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا و درخواست برای کاهش بودجه پلیس مینیاپولیس گفت: قتل جورج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس کاملا چشمان ما را باز کرد و ما را به این درک رساند که بحران موجود در اداره پلیس مینیاپولیس برای مدت بسیار طولانی است که وجود دارد. اکثر مردم مینیاپولیس به پلیس این شهر اعتماد ندارند. زمانی که قانونی نداریم که مردم به آن اعتماد داشته باشند؛ پس باید یک تصمیم بزرگ درباره این موضوع بگیریم که با آن قانون باید چه کرد؟ برای بسیاری از ما این تصمیم این است که باید به روندی وارد شویم که این قانون حذف شود و به عنوان یک جامعه در کنار هم تصمیم بگیریم که ایمنی یک جامعه برای ما چه معنایی دارد؟

عمر افزود: باید منابعی را تامین کنیم تا مشکلاتی مثل مشکلات روانی را درمان کنیم و پلیس در آن دخالتی نداشته باشد. مشکلاتی این چنینی را باید حل کنیم در حال حاضر زیرساخت‌های اداره پلیس شهر مینیاپولیس بایست تغییر یابد و این یک روند طولانی است که مقامات مینیاپولیس متعهد شده اند آن را اجرا کنند.

او تاکید کرد: معتقدم باید این روند را با برنامه انجام دهیم و برای تک‌تک شهروندان مان بدون در نظر گرفتن این موضوع که در کجا زندگی می‌کنند و بدون در نظر گرفتن رنگ پوست آن‌ها امنیت و ایمنی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
کاشکی یکی ترامپ رو میکشت
آخرین اخبار