جنگ لفظی مشاور ترامپ با مجری سی‌ان‌ان درباره دروغگویی ترامپ

درگیری لفظی مشاور رئیس‌جمهور آمریکا با مجری سی‌ان‌ان به قطع ناگهانی گفت‌وگوی زنده تلویزیونی آن‌ها انجامید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، پیتر ناوارو، مشاور دونالد ترامپ –رئیس جمهور آمریکا- در برنامه تلویزیونی شبکه سی ان ان که به صورت زنده پخش می‌شد به اظهارات مجری درباری دروغگویی ترامپ واکنش نشان داده و ناگهان گفتگوی خود را قطع کرد.

ناوارو به مجری برنامه که درباره دروغ گویی دونالد ترامپ به مردم آمریکا در خصوص میزان خطر کووید-۱۹ گفت: در فوریه هیچ کس نمی‌دانست، نه رئیس جمهور، نه شما، نه نانسی پلوسی نه بیل دی بلازیو (شهردار نیویورک) که این ویروس خطرناک است.

در همین حال مجری حرف‌های ناوارو را قطع کرد و گفت: او (ترامپ) می‌دانست که این ویروس مرگبارتر از آنفلوانزا است و دو هفته بعد به مردم آمریکا دروغ گفت.

ناوارو که به شدت از این اقدام مجری عصبانی شده بود مدعی شد مجری عمدا روی بخشی از حرف‌ها که به سود اوست، دست گذاشته است.

مجری برنامه نیز در پاسخ او گفت: شما با مردم آمریکا صادق نیستید. شما به سوال پاسخ نمی‌دهید.

ناوارو با پیش کشیدن اخبار جعلی اظهار داشت: شما (رسانه ها) با مردم آمریکا صادق نیستید. سی ان ان با مردم آمریکا صادق نیست. من پاسخ دادم از شما این پاسخ را دوست نداشتید.

این گفتگو در نهایت بدون پرسش و پاسخ دیگری قطع شد و مجری گفت یادآوری کنم که آمریکا کمتر از ۵ درصد جمعیت جهان را دارد و بیش از ۲۰ درصد تلفات کرونا در جهان را متحمل شده است. این واقعیت است و مهم نیست او چند بار به سی ان ان توهین کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار