دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بازگشایی شد

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در وبیناری نمادین سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بازگشایی شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر در این مراسم بیان کرد:  با توجه به کاربردی بودن رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نقش مهارتی آن در جامعه، درصد بالایی از دانشجویان جذب بازار کار می‌شوند.

 حسن ابراهیمی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با دانش آموختگان خود، زمینه‌های اشتغال و ایجاد کسب و کار را در کشور استحکام داده و نقش بسزایی در اشتغال و ایجاد کسب و کار ایفا می‌کند.

اوضمن تشکر از رئیس  و مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای کسب دستاورد‌های کمی و کیفی عنوان کرد: محور اصلی فعالیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کمک به ایجاد اشتغال و کسب و کار برای ورود به بازار کار است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر نیز گفت: آموزش در نیمسال جدید در دانشگاه فنی حرفه‌ای از طریق بستر آموزش الکترونیکی خواهد بود.

دکتر اکبر منصوری نسب افزود: امیدواریم در نیمسال تحصیلی جدید با همکاری همکاران حوزه آموزش، آموزشگران و همچنین استقبال دانشجویان بتوانیم از فضای فوق آموزشی جهت آموزش با توجه به شرایط اضطراری امروزی از بستر مجازی به عنوان فرصت جهت آموزش با توجه به سابقه درخشان استان در نیمسال قبل در راستای ماموریت دانشگاه عملکرد خوبی به عرصه ظهور برسانیم.

او عنوان کرد: دانشگاه‌ها در دولت تدبیر و امید نسبت به قبل در همه جهات رشد خوبی داشته‌اند. دولت به دانشگاه فنی حرفه‌ای نگاه کارآفرینی و مهارت آموزی دارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به کمک به صنعت تاکید کرد: تعامل، همفکری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی با مراکز آموزش عالی حلال مشکلات خواهد بود.

در سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ بیش از ۲۵۰۰ هزار دانشجو در ۳ دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر، دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر و دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان به تحصیل در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می‌پردازند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.