برترین‌ دستگاه‌های اجرایی بوشهر در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی پس از ارزیابی در حوزه‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

برترین‌ دستگاه‌های اجرایی بوشهر در جشنواره شهید رجایی معرفی شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در مراسم معرفی برترین‌های  جشنواره شهید رجایی با اشاره به ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در ۱۰۸ شاخص عمومی و ۸۷۰ شاخص اختصاصی گفت: در مجموع دستگاه‌‏ها نسبت به پارسال عملکرد قابل قبول‌تری داشتند که این خدمت رسانی مطلوب باید در طول سال ادامه داشته باشد.

علی درویشی افزود: در حوزه شاخص‎های عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت با ایجاد هزار و ۸۳۷ فرصت شغلی و سرمایه‎گذاری ۷۴ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت و در بخش اختصاصی نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به لحاظ اقدام‎های صورت گرفته برای برخورداری مناطق محروم و کم برخوردار استان از خدمات فرهنگی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

او عنوان کرد: در شاخص‌های تخصصی نیز اداره کل امور مالیاتی نیز به علت تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد. در گروه تولیدی و خدماتی، اداره کل دامپزشکی با توجه به کاهش کانون‎های بیماری و در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نیز اداره کل آموزش و فنی و حرفه‌ای  به لحاظ اقدام‌‏های برجسته در زمینه گسترش و ارتقای مهارت آموزی عنوان برتر را به دست آوردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر ادامه داد: در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی با توجه به کسب رتبه برتر در جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایر به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند. در گروه عمومی و قضایی هم اداره کل ثبت احوال استان با توجه به کسب رتبه دوم کشوری در ثبت نام کارت ملی هوشمند، رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

درویشی بیان کرد: در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت نیز شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تکمیل فاضلاب بافت تاریخی و افزایش ظرفیت آب شیرین کن بوشهر از ۱۰ هزار به ۲۲ هزارو ۵۰۰ مترمکعب در روز و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به وجود جوان‌ترین ناوگان اتوبوسی و اجرای آسفالت‎های حفاظتی به عنوان‏‎های برتر دست یافتند.

او گفت: در بخش ارتباط با رسانه نیز اداره کل استاندارد و در بخش انتصاب بانوان، اداره کل انتقال خون با اختصاص ۶۵ درصد انتصاب‌ها به بانوان، برگزیده شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: در شاخص بیشترین میزان ارتقا امتیاز هم اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با توجه به کاهش زمان صدور احکام مستمری بگیران از ۲۰ به ۱۰ روز، افزایش ۲۱ درصدی بیمه شدگان اختیاری و ارائه خدمات دفترچه بیمه درمان به صورت غیرحضوری به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

درویشی عنوان کرد: در شاخص بهبود فضای کسب و کار نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با توجه به راه‎اندازی پرداخت الکترونیکی دستگاه‏‌های اجرایی، حذف چک‌‎های فیزیکی از ساز و کار بانک و تشکیل ستاد سرمایه‎گذاری استان دستگاه منتخب شد.

در این مراسم از خانواده‌ شهیدان مدافع سلامت استان بوشهر نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.