حیرت ساکنان محلی با رویت یوفوهای درخشان!

پرواز چندین یوفوی درخشان در میان ابرها ساکنان محلی را به بهت و حیرت فرو برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، اما تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشاء این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.


بیشتر بخوانید


به تازگی رویت تعدادی پرنده درخشان در آسمان شهر «اسپارتنبورگ» واقع در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا خبرساز شده است. یک ساکن محلی با نام «هالی کامینز» به همراه تعدادی از دوستان خود در حیاط منزلش حضور داشتند که ناگهان متوجه این اشیاء درخشان در میان بار‌ها شدند. در ویدئویی که توسط خانم کامینز و با تلفن همراهش تهیه شده تعدادی شیء پرنده درخشان در میان ابر‌ها دیده می‌شوند.

این زن ۲۷ ساله در این باره گفت: «تعدادی از دوستانم مهمان من بودند و چند نفر از آن‌ها در حیاط خانه حضور داشتند. یکی از آن‌ها متوجه شد که همسایگان من به آسمان خیره شده اند و به نور‌های درخشانی که چشمک می‌زدند اشاره می‌کنند. من با تلفن همراهم ویدئویی از این اشیاء پرنده که در میان ابر‌ها پرواز می‌کردند تهیه کردم.»

این ویدئو پس از انتشار در ردیت توجه کاربران را به خود جلب کرد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ناوگان هوایی فرازمینی‌ها.» همچنین انتشار این ویدئو با واکنش یوفوشناس برجسته، «اسکات سی وارینگ» همراه بود. اسکات با انتشار تصاویری از این اشیاء درخشان در وبلاگ خود در این باره نوشت: «چنین اتفاقی در مکان‌های دیگر و نزدیک به ابر‌ها نیز رخ داده است. این‌ها ناوگان هوایی فرازمینی‌ها هستند. این یکی از بهترین ویدئو‌هایی تهیه شده از یوفو بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرفاضل
۲۲:۱۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
هزاران سیاره وجود داره که توی اون ها حیات وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
چرا یوفو ها همیشه تو آمریکا دیده میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
هیچی نبود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
من که چیزی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
بشقاب پرنده ها معمولا بصورت زيگزاگ و يا دنده عقب و خيلي سريع حركت ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
چقدر ملت امریکا ساده هستن . دنبال یوفو میگردن خخخخخخ . بابا بچسبین به زمین اسمونا رو فعلا بزارین دست ناسا اونا اگر یوفویی بود تا حالا هزار بار فیلم های واقعیش رو میدادن بیرون . دنبال بشقاب های اسمونی هستن .در کل بر جهل مردم امریکا صهیونیست ها دارن میتازونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
اگه شما در این ویدیو چیزی مشاهده کردید منم مشاهده کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
من که چیزی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ایلار
۱۲:۵۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام من این نورای چشمک زن رو دیدم حدودا دوهفته قبل اول فکر کردم ستاره هستن اما بعدش دیدم دارن سریع حرکت میکنم به دوستم گفتم یا این ستاره ها ی چیزشون شده یا زمین سر عتشو زیاد کرده از اون روز درگیر بود ذهنم ممنون از نویسنده مطلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
یا فیلمه ساختگیه ، یا نوعی پهپاد هستن که در آسمان دارن پرواز میکنن
آخرین اخبار