در بسته حوادث چهارشنبه ۲۶ شهریور بخوانید؛

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در هندیجان/ سارقان سیم برق در شادگان دستگیر شدند

حوادث امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در هندیجان

سردار سید محمد صالحی جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با هدف اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله در محور‌های شهرستان هندیجان مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس شهرستان هندیجان و تجدید اقدامات انتظامی و تحقیقات تخصصی یک دستگاه خودروی سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

سارقان سیم برق در شادگان دستگیر شدند

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند ۳ سارق را حین ارتکاب سرقت سیم برق شناسایی و دستگیر کرد.

او با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان شادگان اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار