در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بومی سازی ۶۶ درصد نیروی کار در پتروشیمی خلیج فارس

مدیر امور بین الملل هلدینگ خلیج فارس گفت:۶۶ درصد نیرو‌های کار در پتروشیمی خلیج فارس بومی سازی شده و تمرکز ما جذب نیروهای بومی منطقه بوده است.

بومی سازی ۶۶ درصد نیروی کار در پتروشیمی خلیج فارسجواد گلی مدیر امور بین الملل هلدینگ خلیج فارس در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بومی سازی نیرو‌های کار در صنعت پتروشیمی کشور گفت:هلدینگ خلیج فارس به عنوان صنعت بزرگ پتروشیمی در کشور بخش زیادی از فروش و صادرات و همچنین نیروی انسانی را دارا است.

او ادامه داد:خوشبختانه سهم بیش از ۵۰ درصدی تولید محصولات صنعت پتروشیمی و همچنین ۴۰ درصدی صادرات  در داخل کشور بر عهده گروه پتروشیمی خلیج فارس است.

مدیر امور بین الملل هلدینگ خلیج فارس بیان کرد:بیش از ۲۷ هزار نفر از متخصصین در صنعت پتروشیمی در هلدینگ خلیج فارس مشغول به کار هستند به طوری که جذب نیروی کار در صنعت پتروشیمی از طریق آزمون‌های دانشگاهی و نظام بند صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


گلی افزود: نحوه‌ی استخدام در صنعت پتروشیمی بر اساس آزمون سراسری انجام می شود و به هیچ عنوان استخدامی خارج از عرف و یا مسائل دیگر صورت نمی گیرد به طوری که تمامی نیرو‌های در این صنعت ماهر هستند.

مدیر امور بین الملل هلدینگ خلیج فارس در خصوص بومی سازی نیرو‌های کار در صنعت پتروشیمی افزود:خوشبختانه سهم قابل توجهی از نیروی‌های کار پتروشیمی خلیج فارس افراد بومی است به طوری که حدود ۳۳ درصد نیروی‌های بومی در استان، ۳۳ درصد از استان‌های همجوار و حدود ۶۶ درصد از دیگر استان های کشور در این صنعت مشغول به فعالیت هستند.

او بیان کرد: یکی از مولفه‌های ما در صنعت پتروشیمی به کارگیری نیروی بومی است به طوری که ۶۶ درصد نیرو‌های کار در پتروشیمی خلیج فارس بومی سازی شده و تمرکز ما هم بر اساس بومی سازی از منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار