تصادفات فوتی در محور‌های برون شهری خنداب به صفر رسید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خنداب گفت: آمار تصادفات منجر به فوت در محور‌های برون شهری این شهرستان به صفر رسیده است.

صادقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال آمار تصادفات منجر به فوت در محور‌های برون شهری این شهرستان به صفر رسیده است.

صادقی با بیان اینکه صفر شدن آمار تصادفات منجر به فوت در محور‌های برون شهری خنداب با تلاش همکاران اداره راه شهرستان به نتیجه رسیده است افزود: این امر موجب رضایت مردم شهرستان شده است.

او اضافه کرد: اداره راهداری شهرستان خنداب در ۶ ماهه نخست امسال اقدامات شامل اصلاح شیب‌های شیروانی در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی به طول ۲۰ کیلومتر باند، اصلاح قوس قزل قلعه در محور خنداب _ ملایر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را انجام داده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب بیان کرد: ایمن سازی ۷ دستگاه پل با دهانه بالای ۵۰ متر، خط کشی ۸۰ درصد محور‌های اصلی و روستایی هم از دیگر اقدامات این اداره بوده که همه این اقدامات بدون هیچ اعتباری و به صورت امانی انجام شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.