آسفالت ایستگاه ۵ تا ۷ سی متری ذوالفقاری

شیرازی شهردار آبادان گفت: شهرداری آبادان از محل منابع خود و با کمک سازمان عمران کار آسفالت ایستگاه ۵ تا ۷ سی متری ذوالفقاری را در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمود رضا شیرازی شهردار آبادان با اشاره به اجرای عملیات آسفالت ایستگاه ۵ تا ۷ سی متری ذوالفقاری گفت:ابتدا لازم است از شهروندان عزیز بابت همه نارسایی ها به خصوص نامناسب بودن آسفالت معابر عذرخواهی کنم ،تاخیری در ارائه دستور کار توسط منطقه آزاد و توقف چند روزه ای برای ادامه روند پروژه آسفالت معابر فرعی سی متری ذوالفقاری ایجاد شد و نگرانی هایی به وجود آمد.

او افزود: با توجه به وعده ای که قبلاً به مردم داده بودیم با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر آبادان و از محل منابع شهرداری آبادان ، خیابان اصلی سی متری ذوالفقاری حد فاصل ایستگاه ۵ تا ۷ را از چند روز قبل در برنامه اجرای روکش آسفالت قرار دادیم و پس از آماده سازی و تراش این خیابان ، خوشبختانه صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور) کار آسفالت آغاز شد.

شهردار آبادان یادآور شد: این عملیات که در دو خط رفت و برگشت انجام شده به دلیل شرایط نامناسبی که خیابان داشت از ضرورت بالایی برخوردار بود.

شیرازی تصریح کرد: ادامه پروژه سی متری ذوالفقاری به قوت خود باقیست و خیابان های ذوالفقار ۸ و ۲۸ پس از مشخص شدن تست های آزمایشگاه و سایر خیابان ها پس از ارائه دستور کار از سوی سازمان منطقه آزاد اروند نیز آسفالت خواهند شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.