پیام‌های دریافتی در بیست و ششم شهریورماه؛

از قیمت بالای لپ‌تاپ تا مشکلات دریافت وام ازدواج

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و ششم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود. 





عدم پاسخگویی به شکایات برای پیگیری وام ازدواج

سلام. خدا قوت. بنده حدود ۶۰ روز است برای وام ازدواج ثبت‌نام کرده و منتظر تائید بانک رسالت هستم، اما هیچ خبری نیست که نیست برای پیگیری روی سایت وام ازدواج مراجعه کرده و شماره‌های مربوط به پیگیری و شکایات رو گرفته که به‌هیچ‌وجه جواب نمی‌دهند. آیا کلاً کارمندی برای پاسخگویی وجود ندارد؟ آیا مردم را مسخره می‌کنند؟



برنامه شاد

وضعیت شاد خیلی خراب است پیام‌ها خیلی دیر می‌آید یا اصلاً نمیاد مدارس هم بسته است. چطور ما درس بخوانیم.


 

سه ماه حقوق ندادن به کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز

باسلام و خسته نباشید خدمت باشگاه خبرنگاران جوان:در شرایط سخت بیماری کرونا که همه مردم خود را مدیون کادر درمان می‌دانند در اهواز هیچ مسئولی در فکر کادر شرکتی و پیمانکاری درمان و پشتیبانی بیمارستان‌های اهواز نیست الان سه ماه است که با ما قرداد نبسته‌اند و میگویند این هفته حقوق می‌دهیم، هفته بعد حقوق می‌دهیم و در این احوال و شرایط سخت زندگی همه این کارکنان در دو شیفت یا پس از اتمام شیفت اقدام به مسافرکشی و شغل دوم می‌کنند و وقتی اعتراض می‌کنیم میگویند همینی که هست ماهم از ترس اخراج شدن مجبور به سکوت هستیم ما از شما تقاضا داریم پیگیر این مسئله باشید و دعای خیر ما پشت وپناه شماست (جمعی از کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های، گلستان، امام خمینی، رازی، بقایی_۲_اهواز)



بیمه بیکاری

بیمه بیکاری مشمولین که از اسفند و هم‌زمان با بیکاری یسری مشاغل به خاطر کرونا بیکار شده‌اند رد نمیشه و حقوقشان پرداخت نمیشه.
من۴ ماهه حقوقم واریز نمیشه تأمین اجتماعی میگه دولت می‌ریزد و کسی جوابگو نیست. تا جایی که می‌دونم بیمه یسری بیکار‌های کرونایی هم واریز نشده. تازه آن‌ها شاید الآن برگشته باشند سرکارشان، ولی امثال من که بیکاریم و رو بیمه مون حساب کرده بودیم بلاتکلیفیم. آن چند میلیارد که برای بیکار‌های کرونایی درنظر گرفته بودن کجاست... از کیسه خلیفه دارن می‌بخشند؟! البته این‌ها برعکس هستند از کیسه رعیت می‌بخشند.. از جیب مردم و بیمه امثال من.. مشکل شرعی ندارد آیا


 

کرونا در علاءالدین

سلام. حتماً یه سر به پاساژ علاءالدین بزنید و از پرسه زدن آزادانه کرونا در آنجا گزارش تهیه کنید. متشکرم


 

وزارت کار

سلام لطف کنید خبری بهمان راجب بیمه بیکاری بدید. وزارت کار اصلاً براش مهم نیست ۴ ماه بیمه بیکاری نداده.۲ تا حقوق کرونایی ریختن. گفتن برید احراز هویت. بعدشم که اصلاً به روی خودش نمی‌آورد. باید بیمه بیکاری بده. ممنون



افزایش قیمت ۱۵۰ درصدی در برنامه دیوار

برنامه دیوار طی اقدامی در یک روز اقدام به افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت خود کرد  صبح آگهی نردبان ۱۰هزار تومان بود الآن ۲۴ ساعت نگذشته شده ۲۵ هزار تومان چرااااااااااا؟



گران‌فروشی سی‌دی‌های آموزشی

فروش سی‌دی‌های آموزشی در تمامی مغازه‌های واقع در میدان انقلاب با دو برابر قیمت . سی‌دی‌های آموزشی میشا و کوشا با قیمت درج شده شرکت ۴۰۰۰۰ تومان، ولی در مغازه با چسباندن برچسبی بر روی آن به قیمت ۸۰۰۰۰ تومان بفروش می‌رسد.


 

خلاف در واریز سهمیه سوخت رانندگان

با سلام و خسته نباشید، سهمیه سوخت رانندگان که می‌بایست مطابق قانون براساس میزان پیمایش آنان واریز شود متأسفانه در تاکسی اینترنتی اسنپ شرایط و موارد دیگری که خلاف قانون و فساد آور هست انجام می‌پذیرد، بنده مدرک لازم و مستند هم در این خصوص دارم، با تشکر



گرانی بیش‌ازحد لپ‌تاپ

من یک دانشجوی کامپیوتر هستم، اما هنوز نتوانستم یک لپ تاپ با قیمت مناسب بخرم، چون نه‌تن‌ها ارزان نشده هرروز گران‌تر هم می‌شود. پس چه کسی می‌خواهند به داد ما برسد؟


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار