پیام‌های دریافتی در بیست و دوم شهریورماه؛

از حمایت نکردن بیمه‌های تکمیلی و اجباری از بیماران کووید ۱۹ تا وضع نامناسب پل عابر پیاده در اتوبان مدرس

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود. 

 

 


عدم تحویل خودرو‌های فروش فوق‌العاده سایپا

خودروسازی سایپا علی‌رغم تعهد تحویل خودرو فروش فوق‌العاده در موعد سه‌ماهه، وعده خود را محقق نکرده و پاسخگو نیز نیست.


 

حمایت نکردن بیمه‌های تکمیلی و اجباری از بیماران کویید ۱۹

با سلام. امروز من به بیمارستان قائم کرج مراجعه نموده و در آنجا باید سی‌تی‌اسکن ریه انجام می‌دادم و بخش سی‌تی‌اسکن گفتند آزاد حساب میشه و اگر می‌خواهید بیمه ایران حساب کند باید برید معرفی‌نامه بیاورید درصورتی‌که خود بیمارستان باید به‌صورت آنلاین تأییدیه بیمه را بگیرد بنده بعد از جروبحث طولانی این‌طور قانع شدم که امسال تمامی بیمه‌ها چه تأمین اجتماعی. چه خدمات درمانی و چه بیمه‌های تکمیلی من جمله بیمه ایران به‌استثنای بیمه SOS پولی بابت سی‌تی‌اسکن ریه برای کویید ۱۹ پرداخت نمی‌کنند؛ و وقتی مراجعه می‌کنند با جواب متصدی مبنی بر اینکه سایت قطع است و یا برنامه آنلاین بیمه قطع هست مردم را مجبور به پرداخت آزاد جهت سی‌تی‌اسکن ریه می‌کنند. این در حالی است که مسئولان بیمارستان‌ها میگویند بیمه‌ها بخشنامه فرستادند که این خدمت مشمول بیمه نمی‌باشد. از شما تقاضا دارم در این مورد رسیدگی لازم را به عمل آورید. شایان‌ذکر است که بنده هر چه اصرار کردم نه بخشنامه‌ای به من نشان داده شد و نه جواب قانع‌کننده‌ای. لطفاً شما رسیدگی کنید. با تشکر.



پل عابر پیاده اتوبان مدرس تقاطع وحید دستگردی

ضمن عرض سلام و خدا قوت به استحضار می‌رساند در اتوبان مدرس تقاطع خیابان وحید دستگردی پل عابر پیاده‌ای هست که به مدت ۷ ماه خراب هست و با توجه به این‌که از این محل افراد سالخورده و یا معلول عبور می‌کنند چندین بار با سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران تماس گرفته‌ایم، اما متأسفانه پاسخی دریافت نکرده‌ایم شما را به خدا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید با سپاس فراوان.


 

خرابی جاده‌های رباط‌کریم

جاده رباط به اتوبان قم مخصوصاً سر علی‌آباد و وهن آباد وزیر پل راه‌آهن تا اتوبان قم خیلی خرابه لطفاً پیگیری کنید ممنون یکی از خبرنگاراتون مثل اقای محمد امیرحسینی که رباط‌کریم ساکن هستند می‌توانند تائید کنند.



مسکن ملی یا مسکن واهی

سلام لطفاً، خواهشا، التماسا، این موضوع رو پیگیری کنید تو را به خدا آنقدر ما بدبخت بیچاره‌ها را بازیچه خودتان نکنید. بنده یکی از متقاضیان واجد شرایط هستم که برای اطلاع از شرایط پرداخت رفتم بنیاد مسکن شهر محل زندگیم وقتی پرس‌وجو کردم که شرایط پرداخت چگونه هست این‌جوری به بنده گفتن ۴۰ تومان الآن پرداخت می‌کنید ۲۰ تومان ۲ ماه دیگه و طی دو سال ونیم ساخته میشه و تا آن زمان باید ۲۰۰ میلیون پرداخت کرده باشید و بعد از تحویل وام ۱۰۰ میلیونی رو ماهی ۱۸۰۰ پرداخت کنید طی ۱۰ سال که کلاً ۵۰۰ میلیون براتان در می‌آید حالا شما بگین آیا من کارگر و مستأجر با این شرایط می‌تونم خانه‌دار بشم بنده اگر طی این مدت می‌تونستم با حقوق ۳ میلیون این پول بدم که خودم خانه می‌ساختم حالا از شما خبرنگاران خواهش می‌کنم این مساله رو پیگیری کنید به خدا ما دستمان به جایی بند نیست تورو خدا‌ای که می‌پرستید پیگیری کنید ببینید این چه شرایطی هست که گذاشتن . حمید یگانه هستم از کاشان.


 

فروش خیلی راحت و آزاد مواد مخدر شیشه و هرویین در منطقه ملک‌آباد کرج

باسلام تو رو خدا اگر کسی وضع مالی خوبی ندارد باید این از خدا بی‌خبر‌ها رو تحمل کنه جمع شدن زیاد و مصرف علنی مواد مخدر بدون مزاحمت پلیس و فروش بی‌دردسر مواد مخدر به‌صورت راحت و آزاد در منطقه ملک‌آباد کرج در قسمت کوچه‌های لاله ۱ تا لاله ۲۱ تورو خدا پیگیر کنید.


 

کارت سوخت المثنی

از تاریخ ۱۰/۳/۹۹ درخواست صدور کارت رو دادم پلیس+۱۰ بعد امروز ۲۱/۶/۹۹ خبری از صدور نیست و هیچ‌کس جواب‌گو نیست.



حذف شکل کتاب قرآن اول دبستان

در کتاب فارسی اول ابتدایی بخوانیم نگاره اول با موضوع به خانه ما خوش آمدید. عکس قرآن از کتابخانه داخل تصویر حذف و به‌جای ان عکس گلدان گذاشته شده است این موضوع به نحوی اجرای سند ۲۰۳۰ می‌باشد لطفاً پیگیری کنید.


 

خرید خودرو

با سلام. سه ماه پیش به مناسبت عید فطر خودروسازی سایپا فروش فوری گذاشته بود. ۱۰۷ میلیون تومان پرداخت کردیم سه ماهه به ما خودرو وانت زامیاد تحویل بدن، ولی الآن به مامیگن قطعه نداریم خودرو شما را تحویل بدیم. لطفاً پیگیری کنید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۸:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
با سلام
من يك حق التدريس آموزش و پرورش هستم از نیمه شهریور به مدرسه می روم اما شروع به خدمت من را آموزش و پرورش از اول مهر زده و به من گفته اند احتمالا این پانزده روز را فی سبیل الله باید کار کنم
به نظر شما من پدر یک خانواده چطور خرج زندگی زن و فرزندم را باید در بیاورم
خواهش می کنم رسیدگی کنید
آخرین اخبار