پیام‌های دریافتی در بیست و سوم شهریورماه؛

از عقب‌افتادگی سه ماهه حقوق کارکنان شرکتی بیمارستان‌های اهواز تا بازگشایی مدارس در شهر‌های پرخطر

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و سوم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود. 




تمدید کنکور نظام قدیم ۱۴۰۰

عاجزانه تقاضا دارم که کنکور برای سال ۱۴۰۰ نظام قدیم تمدید بشود. تغییر نظام تو این وضعیت اقتصادی که قیمت یک کتاب ۲۰۰ تومان هست برای خانواده‌ها غیر ممکنه در نتیجه ما جوان‌ها باید از آرزو هامون دست بکشیم و بریم یه رشته بیخود بخونیم دست آخرم بایه مدرک لیسانس بدردنخور بنشینیم گوشه خانه توسری بخوریم.



ضرر گاوداریان

الان خوراک دام شیری شده ۴۲۰۰شیر را میخرن ۳۰۰۰تومان سهمیه ۳۷۰۰دامداران رفتن به فنا.


 

لطفاً کار بانک کشاورزی شهرستان هویزه را در مورد وام‌های کانال آبیاری را بررسی کنید

من در شهرستان هویزه هستم هیچ زمینی در مسیر کانال ندارم، ولی متأسفانه بانک کشاورزی شهرستان به اسم من پرونده وام درست کرده و این وام در حال افزایش است لطفاً بررسی شود.



وضعیت معیشتی بازرسان

با سلام، خواهشمندم شما که به فکر مردم هستید و این همه گزارش تهیه می‌کنید یک گزارش هم برای وضعیت حقوقی و معیشتی بازرسان صمت و اصناف تهیه کنید که بدون وقفه در حال فعالیت هستند و هیچ‌کس توجهی به آن‌ها نمی‌کند در حال حاضر حقوق دریافتی یک بازرس با مدرک لیسانس و ۱۲ سال خدمت از ۲۷۰۰۰۰۰ تومان تا ۳۳۰۰۰۰۰ تومان است که هیچ جای مملکت در ارگان‌های دولتی با این سابقه و فعالیت چنین حقوقی دریافت نمی‌کنند و همچنین بعد از ۱۲ سال وضعیت استخدام به‌صورت قراردادی می‌باشد. با تشکر



پیگیری اجحاف شرکت‌های خودروساز در حق مردم

سلام من ۳ دوره در ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو و یک دوره در تیرماه در فروش فوق‌العاده سایپا ثبت‌نام کردم و برنده نشدم حالا در فروش شهریورماه می‌خواستم شرکت کنم زمان انتخاب ماشین پیام می‌دهد شما در ۴۸ ماه گذشته از یکی از این دو خودروساز ماشین دریافت کرده‌اید. درصورتی‌که من نه ماشین دارم و نه دریافت کرده‌ام. به ایران‌خودرو زنگ‌زده‌ام چند بار و بعد کلی پشت خط ماندن جواب میدن همینه که هست شما نمی‌توانید در این دوره ثبت‌نام کنید در صورتیکه من تا سه سال دیگه نمی‌تونم ثبت‌نام کنم؛ و کسی در این دو شرکت پاسخگو نیست لطفاً صدای منو به گوش مسئولین برسانید هر چند صدای
مردم مظلوم شنیده نمی‌شود مستندات را هم ارسال می‌کنم در این کشور چی می‌گذرد و دارن با مردم چکار می‌کنند. منتظر جواب هستم لطفاً نگذارید حقوق مردم به‌عنوان رسانه تضییع بشه. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


 

سه ماه حقوق ندادن کارکنان شرکتی بیمارستان‌های اهواز
باسلام و خسته نباشید خدمت باشگاه خبرنگاران جوان:در شرایط سخت بیماری کرونا که همه مردم خود را مدیون کادر درمان می‌دانند در اهواز هیچ مسئولی در فکر کادر شرکتی و پیمانکاری درمان و پشتیبانی بیمارستان‌های اهواز نیست الآن سه ماه است که با ما قرارداد نبسته‌اند و میگویند این هفته حقوق می‌دهیم، هفته بعد حقوق می‌دهیم و در این احوال و شرایط سخت زندگی همه این کارکنان در دو شیفت یا پس از اتمام شیفت اقدام به مسافرکشی و شغل دوم می‌کنند و وقتی اعتراض می‌کنیم میگویند همینی که هست ماهم از ترس اخراج شدن مجبور به سکوت هستیم ما از شما تقاضا داریم پیگیر این مسئله باشید و دعای خیر ما پشت وپناه شماست (جمعی از کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های، گلستان، امام خمینی، رازی، بقایی_۲_اهواز)


 

بازگشایی مدارس در شهر‌های پرخطر

با توجه به بازگشایی مدارس در تمام نقاط کشور، خطر ویروس کووید_۱۹ بیش از گذشته فرزندانمان را تهدید می‌کند، متأسفانه با وجود اطمینان‌هایی که مسولین محترم به خانواده‌ها می‌دهند، اما هیچ‌کدام به صورت کامل به انجام نرسیده‌اند، تنها برای یک تحویل کتاب در مدرسه جمع زیادی از والدین و فرزندانشان در مدرسه تجمع می‌کنند که این نشانه عدم توانایی مسئولان یک واحد آموزشی در شهر بزرگی مانند تهران است، حال ما باید فرزندانمان را به مدرسه بفرستیم؟ آن‌هم درست زمانی که تهران پرخطرترین نقطه است.


 

پیگیری کارت سوخت

باسلام اینجانب در مورخه ۹۹/۰۳/۰۳ برای کارت سوخت المثنی اقدام کردم، ولی تا امروز ۹۹/۰۶/۱۲ کارت سوخت المثنی به دستم نرسیده. مگِ چاپ یک کارت که اطلاعاتش موجود هست چقدر طول میکشه. سه ماهه از جیبم بنزین آزاد می‌زنم موقعی هم که کارت به دستم برسه بنزین سه ماه ذخیره شده، مابقی‌اش می‌سوزد.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار