امیر خواجه‌فرد:

مسابقه ملی طراحی هواگردهای عمود پرواز برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح از برگزاری مسابقه هماورد ملی در توسعه صنعت هوانوردی خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هماورد ملّی توسعه در فناوری صنعت هوایی با شعار جهاد علمی، جهش فناوری و با ابتکار و حمایت مادی و معنوی سازمان صنایع هوایی و همکاری انجمن هوافضا و مشارکت دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

امیر افشین خواجه‌فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع هدف از برگزاری این هماورد را ارتقا صنعت هوایی کشور در تعامل علمی و فنی با دانشگاه‌ها، ایجاد روحیه خودباوری در دانشجویان و فارغ التحصیلان و همچنین کشف استعداد‌های فنی مهندسی در حوزه‌های هوافضا از میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد.

وی برگزاری هماورد ملّی توسعه با موضوع طراحی هواگرد‌های عمود پرواز را فرصتی مناسب برای بکارگیری پایدار ظرفیت‌های مستعد داخلی در صنعت هوایی دانست و افزود: مسئله مطرح شده دراین هماورد منطبق بر علم روز دنیا بوده و به RFP رخواست برای پیشنهاد ارائه شده، پاسخ داده خواهد شد.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی تصریح کرد: با توجه به شناسایی چالش‌ها و گلوگاه‌ها در تمامی بخش‌های تخصصی، در مسابقات آینده، غیر از رشته هوافضا، سایر رشته‌های مهندسی نظیر مهندسی مکانیک، برق، مواد و متالورژی و… نیز به حل چالش‌های هر حوزه خواهد پرداخت.

وی اولویت استخدام، کسر از خدمت وظیفه و آموزش‌های تخصصی رایگان حین برگزاری و جوایز متنوع و نقدی را از ویژگی‌های این مسابقات برشمرد و گفت: انگیزه‌های تشویقی در این مسابقات، هماورد ملّی توسعه را به طرحی جذاب در بین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تبدیل می‌کند.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع از اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان محترم دانشگاهی دعوت به عمل آورد تا با مشارکت در این هماورد ملّی، علاوه بر بهره مندی از جوایز ارزشمند مادی و معنوی در نظر گرفته شده، موجب اعتلای هرچه بیشتر صنعت هوایی کشور شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.aiodc.ir و تماس با شماره ۶۶۰۷۸۱۷۴ اطلاعات لازم در خصوص این هماورد را کسب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار