معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:

خراسان رضوی خواهان تهاتر کالا به ازای صادرات است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی خواهان تهاتر کالاست بدین معنا که تاجران بتوانند به ازای صادرات، بخشی از کالا‌های مورد نیاز ضروری استان را وارد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست کارگروه توسعه صادرات خراسان رضوی در محل اتاق بازرگانی مشهد گفت:خراسان رضوی پیشنهاد داده است که تاجران، به جای اظهار بخشی از ارز صادراتی خود، کالا‌های مورد نیاز استان را وارد کنند.

او افزود: مشکل تاجران خراسان رضوی بازگشت ارز حاصل از صادرات نیست بلکه مشکل روش بازگشت ارز و مسائل مرتبط با آن است که باید روش‌های جایگزین برای آن در نظر گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تسریع در بازگشت مالیات ارزش افزوده پرداختی صادرکنندگان ادامه داد: وزارت کشور پیگیر این موضوع بوده و وزارت امور اقتصادی و دارایی روی آن دستور مستقیم داده است.


بیشتربخوانید


رسولیان بیان کرد: ارزشگذاری کالا‌های صادراتی به ویژه زعفران باید مبتنی بر واقعیات باشد از این رو کاهش نرخ پایه گمرکی زعفران برای صادرات آن ضروری است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.