توزیع ۵۰۰ سری نوشت افزار در خوشاب

فرمانده سپاه خوشاب گفت: ۵۰۰ سری نوشت افزار به مبلغ ۴۰۰میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

مصطفی ذوالفقاری فرمانده سپاه ناحیه خوشاب در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با مشارکت مردم و برخی دستگاه‌های دولتی و بسیجیان  ۵۰۰ سری نوشت افزار به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع خواهد شد.

او افزود: دانش آموزان در سطح شهرستان به کمک فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شناسایی شدند که با همکاری همین فرماندهان این نوشت افزار‌ها تحویل خانواده‌های مشخص شده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه خوشاب ادامه داد: از ابتدای سال به فرموده مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلفی مانند، پبشگیری و مقابله با ویروس کرونا، رزمایش همدلی، مواسات، کمک مومنانه و نیز ازدواج جوانان کار‌های ویژه‌ای در شهرستان صورت گرفته است

 ذوالفقاری بیان کرد: کار سپاه جامعیت دارد یعنی معطوف به یک حوزه و چند موضوع نیست بلکه در همه ابعادی که نیاز شهرستان باشد با همکاری نخبگان، علما، فرهیختگان و کار آفرینان ورود پیدا خواهدکرد، که فعلا محرومیت زدایی اولویت خاص مجموعه سپاه خوشاب است.

او تصریح کرد: در نظر داریم همین هفته برای پیشبرد محرمیت زدایی از بین افرادی که توانایی مالی دارند "مجمع خیرین بسیج خوشاب" را تشکیل دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه خوشاب تاکید کرد: برای رسیدن به هدف مهم محرومیت زدایی در حوزه بسیج سازندگی هم یک خیریه‌ای با عنوان " مرکز نیکو کاری بسیج" در دست اقدام داریم که تا آغاز هفته دفاع مقدس راه اندازی خواهد شد.

ذوالفقاری اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت که یکی از این برنامه‌ها آئین توزیع ۸۰ سری جهیزیه بین نوعروسان شهرستان با مشارکت مردم و خیرین به ارزش حدودی هر سری ۱۹۰میلیون ریال و میلغ کلی ۱۵میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

انتهای پیام//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.