دیدار رئیس فدراسیون کشتی با مسئولان سیاسی و ورزشی استان خراسان جنوبی

علیرضا دبیر برای دیدار با مسئولان سیاسی و ورزشی استان خراسان جنوبی و همچنین حضور در مجمع سالیانه هیأت کشتی استان، به شهرستان بیرجند سفر کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس فدراسیون که روز سه شنبه هفته جاری اولین سفر استانی خود را به استان البرز داشت در دومین سفر استانی خود که ۲۴ ساعت به طول انجامید در استان خراسان جنوبی حضور یافت.

علیرضا دبیر در  ابتدای سفر خود به خراسان جنوبی در جمع پیشکسوتان و مربیان کشتی این استان حضور یافت و گفت: باید دانش فنی مربیان استان را بالا ببریم چراکه یک مربی توانمند و کاربلد می تواند یک کشتی گیر خوب و آینده دار را بسازد.

دبیر در ادامه پس از دیدار و گفت و گو با حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی به همراه وی و عباس سروری رئیس هیئت کشتی استان در جلسه ای با حضور دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس و اعضای شورای شهر بیرجند و همچنین مهندس محمدعلی جاوید شهردار این شهر حضور و در مورد نحوه همکاری و کمک های این نهاد به کشتی استان گفت و گو کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار گفت: در استان خراسان جنوبی این پتانسیل و توان وجود دارد که با ایجاد بستر و زیرساخت های مناسب، کشتی را ارتقاء دهیم اما این مهم نیاز به همکاری همه دستگاه ها به خصوص ظرفیت بالای شهرداری و شورای شهر دارد و احداث خانه کشتی در شهر بیرجند بعنوان مرکز تمرینی و قهرمانی کشتی گیران، یکی از نیازهای اساسی استان است.

شهردار بیرجند نیز در این دیدار گفت: آمادگی هرگونه همکاری با هیئت کشتی استان خراسان جنوبی بر اساس زیرساخت های موجود در شهر بیرجند را داریم.

رئیس شورای شهر بیرجند نیز با بیان این مطلب که اعضای هیئت کشتی استان تیم موفقی هستند تصریح کرد: وظیفه خود می داند در زمینه توسعه ورزش کشتی در حد امکان هیأت کشتی استان را حمایت کند.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه سفر خود با محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی دیدار کرد.

علیرضا دبیر در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های استاندار از ورزش ملی کشور در استان خراسان جنوبی، خواهان حمایت های ویژه تمامی دستگاه های استان برای رشد و ارتقاء هرچه بیشتر کشتی در خراسان جنوبی شد.


بیشتر بخوانید: لغو مسابقات کشتی زیر ۲۳ سال جهان


استاندار خراسان جنوبی نیز با اشاره به جایگاه ویژه کشتی در کشور تصریح کرد: کشتی بعنوان پرافتخارترین رشته ورزشی ایران و ورزش ملی، مذهبی، سنتی ما شناخته می شود و تلاش خود را می کنیم تا حمایت های لازم را از این رشته ورزشی در استان داشته باشیم.

معتمدیان از فدراسیون کشتی خواست تا حمایت های لازم را به جهت ارتقاء دانش فنی مربیان و کشتی گیران استان داشته باشد.

در ادامه علیرضا دبیر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر مزار شهدای شهر بیرجند و سردار سرلشگر شهید حاج محمد ناصری حضور یافت و با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را گرامی داشت.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین پس از برگزاری جلسه ای با مربیان استان، در مجمع سالیانه هیأت کشتی استان خراسان جنوبی حضور یافت و گفت: اگر خواهان رشد کشتی در استان هستید باید تمامی روسای هیأت های کشتی شهرستان ها نیز همت کنند و به یاری رئیس هیئت کشتی استان بیایند.

دبیر با اشاره به پتانسیل خوب استان خراسان جنوبی برای پیشرفت در کشتی تصریح کرد: آمادگی کامل برای اعزام مربیان با دانش فنی بالا جهت آموزش و بروز رسانی مربیان کشتی استان را داریم. 

سفرهای استانی رئیس فدراسیون کشتی برای رایزنی با مسئولان سیاسی و ورزشی استان های مختلف و دیدار با پیشکسوتان و رؤسای هیئت های کشتی و همچنین بررسی وضعیت کشتی استان ها ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار