برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی معرفی شدند

با پایان یافتن مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی، نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،جعفر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در مسابقات استانی خراسان رضوی، ۱۲۳ شرکت کننده آقا و ۹۴ شرکت کننده بانو از خراسان رضوی از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعا خوانی با یکدیگر رقابت کردند.

او افزود: این مسابقات ۲۶ تا ۲۹ شهریور در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل، قرائت، ترتیل، اذان (ویژه برادران) برگزار شد و ۱۳ داور در بخش خواهران و ۱۲ داور در بخش آقایان به قضاوت در این مسابقات پرداختند.

بیشتر بخوانید


رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: محمد رضا جاهدی نیا، محمد لائینی و مسعود لعل اول در رشته «حفظ کل» و امید حسینی نژاد، هادی اسفیدانی و حمید صفدری در رشته «قرائت» حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین ابوالفضل چمنی، محمد حسین باغدار کریم آبادی و اکبر رودکی برگزیدگان در رشته اذان و سید حجت ترحمی، علی ابراهیمی و حمید حسینی در رشته «ترتیل» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

حسینی بیان کرد: در رشته «حفظ ۵ جزء» محمد جواد موذن، علیرضا غفوری بیلندی و ذکریا رادانی، در رشته «حفط ۱۰ جزء» سید حمید رضا جاوید شفیعی، فضل احمد کریمی و حامد صدیق و در رشته «حفظ ۲۰ جزء» حسن حسین زاده، صالح اخترشناس و علی سبزه رتبه‌های برتر را کسب کردند.

او تصریح کرد: در بخش بانوان نیز ریحانه هادی زاده، فهیمه فاضلی و نسرین جوانبخت دیزاوندی در رشته ترتیل؛ معصومه صهبایی استاد، زینب ضیاء دوست و فاطمه زهرا ندافی در رشته قرائت تحقیق؛ رویا فضائلی، فاطمه علی آبادی و سیده سمانه محروقی در رشته حفظ کل به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تاکید کرد: در رشته حفظ ۵ جزء الهه سرافرازی، محدثه ذوالفقاری و زهره شاد؛ در رشته حفظ ۱۰ جزء محبوبه گلی جفری، سیده سمانه اسکندری و مریم ساری؛ در رشته حفظ ۲۰ جزء علیه مهدوی نیا، نجمه ملک پورزاده و فاطمه دروگر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

حسینی اظهار کرد: اسامی نفرات راه یافته به مرحله کشوری متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی اوقاف استان و پیام رسان‌های این اداره در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.