مربی سپاهان: بازی با العین آخرین شانس ما برای صعود است

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر العین امارات توضیحاتی را ارائه کرد.

به  گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان ایران در نشست خبری قبل از دیدار مقابل العین امارات در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی با العین  بسیار مهم و از آخرین شانس‌های ما برای صعود به مرحله بعد است. ما ۲ بازی آخر العین را تماشا کردیم و این تیم و شناخت خوبی از آن ها داریم. العین یکی از تیم‌های با کیفیت غرب آسیا است.

او ادامه داد: با نهایت احترام برای تیم العین، ما  به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستیم، چون اگر چنین اتفاقی برای ما نیفتد صعودی در کار نخواهد بود؛ بنابراین اهمیت بازی و ۳ امتیاز آن به طور کامل برایمان مشخص است. نهایت  تلاش خود را می کنیم  که ۳ امتیاز  این بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی سپاهان درباره فشار بالای مسابقات آسیایی بیان کرد: شما وقتی به عنوان مربی یا بازیکن وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوید باید تحمل چنین فشار‌هایی را داشته باشید.

او ادامه داد:  بازیکنان در ۲ بازی گذشته عملکرد خیلی خوبی داشتند، اما به شایستگی‌های خود نرسیدند و به طور طبیعی این موضوع  روی ذهن آن‌ها اثر گذاشت. اما باید بدانیم که باید به جلو نگاه کنیم و  از بازی‌های گذشته درس بگیریم و به آینده‌مان فکر کنیم.

توتونی درباره گرمای هوای قطر و سیستم سرمایش ورزشگاه محل مسابقه گفت: امکانات خیلی خوبی برای انجام بازی‌ها وجود دارد. به باشگاه السد و فدراسیون فوتبال قطر تبریک می‌گویم.

 سرمربی سپاهان درباره اینکه اگر تیم السد در بازی خودش به پیروزی برسد، سپاهان شانسی برای صعود نخواهد داشت، عنوان کرد: بله، همین طور است. ما این مسئله را می‌دانیم، اما انسان به امید زنده است و امیدواریم اتفاقاتی بیفتد که شانسی برای صعود داشته باشیم.

توتونی درباره وضعیت محسن‌الغسانی به عنوان اولین بازیکن عمانی شاغل در فوتبال ایران اظهار داشت: الغسانی مثل بقیه بازیکنانمان، بازیکن با کیفیتی است. برای سال آینده هم قرارداد دارد و در تیم ما خواهد ماند. او جای پیشرفت خیلی بیشتر از این‌ها را دارد. در صدد هستیم به او کمک کنیم که پیشرفت کند. همانطور که انتظار داریم او به باشگاه ما کمک کند.


بیشتر بخوانید


انتهای  پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار