معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد؛

اجرای نمادین طرح سه شنبه‌های بدون خودرو در قم

ذاکریان گفت:در حرکتی نمادین روز سه شنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ تردد خودرو در خیابان بوعلی حدفاصل میدان شهید دستغیب و میدان شهید مفتح ممنوع خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،عباس ذاکریان معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری قم گفت:امروز سه‌شنبه اول مهر ماه ۱۳۹۹ همزمان با ۲۲ سپتامبر و روز جهانی بدون خودرو، تردد وسائط نقلیه موتوری از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در بلوار بوعلی حدفاصل میدان شهید آیت‌الله صدوقی تا میدان شهید دستغیب مسدود بوده و این محور صرفاً برای تردد عابرین پیاده و دوچرخه‌سواران اختصاص خواهد یافت.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری قم  با اشاره به آغاز طرح سه شنبه‌های بدون خودرو در قم عنوان کرد: در این راستا در حرکتی نمادین روز سه شنبه اول مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ تردد خودرو در خیابان بوعلی حدفاصل میدان شهید دستغیب و میدان شهید مفتح ممنوع خواهد بود.

ذاکریان با اشاره به سهم قابل توجه سفر‌های پیاده در قم افزود: در حال حاضر دوچرخه سهم پررنگی در تردد‌های شهری ندارد، اما طرح سه شنبه‌های بدون خودرو می‌تواند شروعی برای فرهنگسازی در این زمینه باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه شهرداری قم در روز اول مهرماه برنامه و تجمع خاصی تدارک ندیده گفت: تردد وسایل حمل و نقل موتوری روز سه شنبه در این محور مسدود می‌شود تا طی مسیر پیاده و دوچرخه با ایمنی بیشتر صورت گرفته و احترام به پیاده در شهر فرهنگسازی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
چی می شه خانم ها هم دوچرخه سواری کنن راحت چرا اجازه نمی دن سلامتی خانم ها مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
چی می شه خانم ها هم دوچرخه سواری کنن راحت چرا اجازه نمی دن سلامتی خانم ها مهمه