معاون اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

اجاره بهای اماکن تجاری موقوفات خراسان رضوی بخشیده شد

حجت الاسلام محمد ذاکری گفت: اجاره بهای اماکن تجاری موقوفات خراسان رضوی برای دو ماه متوالی بخشیده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمد ذاکری معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به منظور حمایت از مستاجرین واحد‌های تجاری موقوفات که در اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده و از سال گذشته مستاجر موقوفه بوده اند، اجاره بهای اماکن تجاری موقوفات خراسان رضوی برای دو ماه متوالی بخشیده شد.

او افزود: مستاجران واحد‌های تجاری موقوفات خراسان رضوی که بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و هیات وزیران جزء مشاغل پرخطر محسوب شده و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از فعالیت منع شده اند، با موافقت سازمان اوقاف و امور خیریه اجاره بهای دو ماه اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ این واحد‌ها مورد بخشودگی قرار گرفت.

معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه اگرچه شرایط بخشودگی دو ماه اجاره بها برای مستاجرینی است که از قبل از شیوع ویروس کرونا واحد‌های تجاری موقوفات را در قالب قرارداد اجاره کرده اند فراهم شده، ادامه داد: درآمد موقوفات مطابق نیت های واقفین باید صرف کمک به ایتام، نیازمندان، بیماران و... شود و این اقشار آسیب پذیر در اثر شیوع این ویروس آسیب بیشتری دیده اند و نیاز به کمک و مساعدت بیشتری پیدا کرده اند.

حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان از ابتدای شیوع این بیماری در کنار سایر ارگان‌های متولی مقابله با این امر قرار گرفت و از همه امکانات خود در این مسیر برای حمایت از اقشار آسیب پذیر استفاده کرد، بیان کرد: این اداره کل علاوه بر تولید و توزیع ماسک، بیش از ۶۰ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در دو مرحله تهیه و به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف تحویل داده است.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.