آموزش پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه قبض و پرداخت

با یادگیری روش های مختلف پرداخت قبض، کاربران می‌ توانند از هر جایی که قرار دارند اقدام به پرداخت بدهی خود کنند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود آن که تلفن‌های همراه توانسته‌اند طی سال‌های اخیر توجه کاربران را به خود جلب کنند و استفاده از تلفن‌های ثابت را کاهش دهند، اما خطوط تلفن ثابت همواره در محل کار و خانه‌ها اهمیت بالایی دارند.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای برخورداری از خدمات تلفن ثابت وجود دارد، پرداخت به موقع قبوض آن است. متاسفانه برخی اوقات افراد از شناسه قبض خود باخبر نیستند، اما خوشبختانه چاره‌ای برای این مسئله نیز وجود دارد. در ادامه روش‌هایی معرفی شده‌اند که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند به راحتی بدون نیاز به شناسه مربوطه قبض خود را پرداخت کنند.

پرداخت قبض از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه

افرادی که تمایل دارند برای پرداخت قبض خود از تلفن ثابت استفاده کنند می‌توانند به راحتی با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند. این روش امکان پرداخت قبض خط برقرار کننده تماس و همچنین خطوط دیگر را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه از طریق اینترنت

برای پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق اینترنت سامانه‌هایی وجود دارند که با استفاده از پیش شماره و شماره خط امکان پرداخت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. کاربران به راحتی با جست‌وجوی برای سامانه مورد نظر به یکی از آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. یکی از این سایت‌ها سامانه پرداخت الکترونیک پارسیان است.


بیشتر بخوانید


روش دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت

برای دریافت شناسه قبض و پرداخت می‌توان از پرتال شرکت مخابرات استفاده کرد. این پرتال به کاربران اجازه می‎دهد شناسه قبض پایان دوره، قبض به روز و قبض تجمیعی خود را به دست آورند.

پرداخت قبض پس از دریافت شناسه از طریق سایت مخابرات

کاربران با مراجعه به وب‌سایت مخابرات می‌توانند از سرویس‌های مشاهده قبض تلفن ثابت، استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت استفاده کنند. افراد پس از ورود به سایت با انتخاب گزینه پرداخت من، مراحل ثبت نام را طی می‌کنند. پس از انجام مراحل مذکور کاربران می‌توانند به تمامی قبوض تلفن خود دسترسی پیدا کرده و آن را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گيانوش دانش پور
۰۹:۰۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
با سلام متاسفانه با اين وضع كرونا بانگ نتوانستم بروم براى رمز دوم اگر ميتوانيد يگ راه كار براى اين موضع هم فكرى .براى اين رمز دوم كه خيلى از مردم ندارند و براى رفتن از منزل به بانگ شلوغى زيادى به همراه دارد .. خواهشمند از شما براى اين مورد فكرى كنيد . عالى ميشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
سخت ترین و وقت گیر ترین پرداخت قبض واسه ی تلفن ثابته که شناسه ی قبض و پرداخت نداره و باید با شماره ی دو هزار تماس بگیری
آخرین اخبار