صفوی: ملت ما در عرصه ورزش هم باید بدرخشند

مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران نه تنها در صحنه‌های سیاسی بلکه در ورزش هم باید درخشش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم صفوی مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری در حاشیه تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: به نظر من اگر ملتی بخواهد از هویت، استقلال، عزت و شرفش دفاع کند باید فکر و جسم سالمی داشته باشد. نیرو‌های جوانی که بعد از انقلاب به دنیا آمده‌اند، اگر متناسب با علاقه‌ به ورزش بپردازند، تاثیر خود را روی افزایش قدرت ملی خواهند گذاشت. ملت ایران نه تنها در صحنه‌های سیاسی بلکه در ورزش هم باید بر فراز المپیک و جهان قرار بگیرد.

او اضافه کرد: بعضی از ورزشکاران در دفاع مقدس خط‌شکن بودند. وزارت ورزش بیش ۱۰ سال است که تشکیل شده و در ورزش همگانی و قهرمانی فعالیت دارد. این موضوع باعث شده خودمان را از سطح آسیایی به جهانی برسانیم. این موضوع به فعالیت جوانان، حمایت دولت و ایجاد مکان‌های ورزشی برمی‌گردد.

صفوی در ادامه بیان کرد: شهید قاسم سلیمانی ورزشکار و کشتی‌گیر بود و زمانی که وارد سوریه می‌شد ۳ روز نمی‌خوابید. انشاالله خداوند شهدای مدافع حرم را با شهدای کربلا محشور کند و امیدوارم جوانان ایرانی از آمریکا انتقام بگیرند. من "کندی" (رئیس جمهور اسبق آمریکا) را به خاطر دارم. هیچ کدام از رئیس جمهورهای آمریکا مانند رئیس‌جمهور فعلی نبودند و تا این حد، آمریکا را به سمت زوال و پایین آوردن قدرت پیش نبردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار