رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز خراسان رضوی خبر داد؛

افتتاح ۵۵۸ کلاس درس خیرساز در خراسان رضوی

رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز خراسان رضوی گفت: ۱۵۳ واحد آموزشی و پرورشی با ۵۵۸ کلاس به صورت مردمی و مشارکتی در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی رافتی رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز خراسان رضوی گفت: در مجموع ۲۸۲ واحد آموزشی با هزار و ۱۹۹ کلاس در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد که ۱۵۳ واحد با ۵۵۸ کلاس و زیربنای حدود ۵۳ هزار مترمربع از این تعدادبه همت خیرین یا به صورت مشارکتی ساخته شده‌اند.

او افزود: از مجموع واحد‌های احداثی مردمی و مشارکتی ۴۸ واحد با ۱۷۹ کلاس به صورت ۱۰۰ درصدبه همت خیران مدرسه‌ساز و ۱۰۵ واحد با ۳۷۹ کلاس نیز به صورت مشارکت خیران با دولت ساخته شده‌اند.


بیشتر بخوانید


رییس مجمع خیران مدرسه ساز خراسان رضوی ادامه داد: به منظور فرهنگ سازی و ترویج کار خیر مدرسه سازی، پویش مردمی آجر به آجر در کشور شکل گرفته که مردم نیک‌اندیش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پویش و نحوه مشارکت در مدرسه‌سازی به سامانه مهر مدرسه با آدرس www.mehermadrese.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۴۰۴۸ مجمع خیران مدرسه‌ساز خراسان رضوی یا شماره ۳۸۹۳۹۲۴۰ معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تماس بگیرند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار