یادواره و رونمایی از تندیس شهیده زینب کمایی فردا در شاهین شهر

یادواره شهیده زینب کمایی به همراه رونمایی از تندیس آن شهیده با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

محمود شفیعی عضو ستاد برگزاری یادواره شهیده زینب کمایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان، گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یادواره شهیده زینب کمایی و رونمایی از تندیس این شهیده، چهارشنبه ۲ مهر ساعت ۹ صبح با سخنرانی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مصلای شاهین شهر با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

او گفت: در این مراسم از خواهر شهیده و نیز نویسنده کتاب راز دختر کاج (کتاب زندگینامه شهیده زینب کمایی) تقدیر می‌گردد، همچنین بعد از این مراسم از تندیس این شهیده نوجوان در یکی از میدان‌های اصلی شاهین شهر که به نام وی مزین شده است رونمایی خواهد شد.

منافقان کوردل، زینب کمایی، شهیده ۱۴ ساله راه حجاب و عفاف را در آخرین نماز مغرب اسفند­ ماه سال ۱۳۶۰ هنگام بازگشت از مسجد ربودند و سپس با گره زدن چادرش او را خفه کرده و مظلومانه به شهادت رساندند.

پیکر مطهر شهیده زینب کمایی، سه روز بعد پیدا شد و با پیکر‌های غرقِ به خون ۳۶۰ شهید عملیات «فتح‌المبین» در اصفهان تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.