ضرورت احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان بستان آباد

فرماندار شهرستان بستان آباد تسریع در احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،یداله اللهیاری فرماندار شهرستان بستان آباد با اشاره به پوشش ۵۰ درصدی بیمه تامین اجتماعی در شهرستان بستان آباد و لزوم احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان گفت: در این شهرستان درمانگاه تامین وجود ندارد و مردم برای دریافت خدمات درمانی مجبورند به مرکز استان بروند.

او با بیان اینکه سه سال از کلنگ زنی ساختمان تامین اجتماعی در این شهرستان می گذرد و هنوز اقدام اساسی در این زمینه انجام نشده است افزود: وجود معارض در این پروژه باعث توقف عملیات احداث ساختمان شده است که امیدواریم با صدور پروانه از سوی مراجع به زودی شاهد آغاز عملیات احداث آن باشیم.

او با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی از خواسته های اصلی مردم و نیازهای اساسی مردم این شهرستان است گفت: از مدیران تامین اجتماعی خواسته شده است تا تکمیل ساختمان درمانگاه در ساختمان استیجاری نسبت به ارائه خدمات اقدام شود.

عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی بستان آباد ۱۵ آبان ۱۳۹۶ با حضور وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین اداری مالی و حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و مسئولان محلی آغاز شد.

در آن زمان اعلام شد که درمانگاه تامین اجتماعی بستان آباد در زمینی به وسعت سه هزار مترمربع و با اعتبار پیش‌بینی شده ۷۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار