ده اثرجشنواره فیلم کرمان به سردار دلها اختصاص دارد

در ادامه برگزاری جشنواره فیلم کرمان و در بخش ویژه سردار شهید سلیمانی از برگزیدگان این بخش تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شب گذشته و در ادامه برگزاری جشنواره فیلم کرمان بخش ویژه سردارشهید سلیمانی در محل باغ موزه هرندی کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از فیلمسازان استان ، فرماندهان سپاه ، ارتش و مدیران اجرایی استان برگزار شد با تجلیل از چند برگزیده بخش فیلم نیز همراه بود.

محمدرضا علیزاده ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: شورای فرهنگ عمومی کشور در بیانیه‌ای ۲۵ویژگی سردار حاج قاسم سلیمانی را برای پایه گذاری مکتب سلیمانی معرفی کرده است.

او تصریح کرد: دریک سال اخیر محفل شعری باحضور شعرای برجسته، همایش سردارآسمانی  و نیز جلسات برنامه ریزی برای هفت برنامه ملی و استانی با محوریت سردار دلها برگزار شده است.

علیزاده افزود: برنامه‌های وسیعی در۱۷موضوع با همکاری دستگاه‌های مختلف در مرحله تصویب است تا شاهد تولیدات فاخر در تبیین مکتب سردار دلها باشیم.

او تصریح کرد:همچنین ۷۶برنامه در حوزه دفاع مقدس به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درهفته دفاع مقدس برگزارمی شود.

علیزاده گفت:جشنواره فیلم کرمان قراربود قبل از شهادت سردار سلیمانی برگزار شود که تاکنون به دلیل مسائل مختلف معوق شده بود.

او بیان کرد: بخش زیادی از کلیپ و فیلم‌های که از سردار در زمان حیات ایشان ساخته شد بدون مجوز ایشان بود چرا که اخلاق وی به گونه‌ای بود که دوست نداشت از وی فیلم ویاکلیپ ساخته شود.

دهقانی دبیر برگزاری جشنواره نیز گفت: ده اثر دربین صد وپنج فیلم ارسالی به جشنواره به  سردار دل‌ها اختصاص داشته است.

در این مراسم دو تن ازهمرزمان سردار سلیمانی به بیان خاطراتی از وی پرداختند و کلیپ‌هایی بامحوریت سردار شهید سلیمانی پخش شد.

در پایان از تعدادی از برگزیدگان فیلم باموضوع سردارآسمانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار