اظهارات بانوان دو و میدانی کار درباره رکورد شکنی‌های خود

بانوان دو و میدانی کشورمان درباره رکورد شکنی خود در مسابقات مختلف توضیحاتی را ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تجلیل از رکوردشکنان بانوان دو و میدانی کار امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد و بانوان کشورمان که در مسابقات مختلف رکورد شکنی کردند درباره وضعیت و مشکلات خود صحبت‌هایی را مطرح کردند.  

ریحانه آرانی رکوردار  پرتاب چکش کشورمان گفت:  مراسم  خیلی خوبی امروز در کمیته ملی المپیک  برای بانوان دو و میدانی کار که در مسابقات اخیر توانستند رکورد شکنی کنند برگزار شد. من ۲ مدال برنز  آسیایی  در بخش نوجوانان و جوانان دارم و علاوه بر این توانستم اولین مدال بانوان کشورمان را در جوانان آسیا بدست آورم. همچنین در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور توانستم ۲ بار رکورد ایران را جابه جا کنم.

آرانی درباره حمایت‌های فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: من از مبینی سرپرست فدراسیون و خانم بهزادی تشکر و قدردانی می‌کنم و آن‌ها در این مدت حمایت‌های خوبی از دختران کردند. همچنین ما  ورزشکاران با حمایت کمیته ملی المپیک می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.  

ریحانه مبینی بانوی دو و میدانی کشورمان گفت: من رکوردار پرش  طول کشورمان  هستم و در رشته دندانپزشکی مشغول به تحصیل هستم. کمیته ملی المپیک و فدراسیون دو و میدانی  امروز از  رکورد شکنی بانوان در مسابقات مختلف تقدیر کردند و جلسه خوب و دلگرم کننده‌ای  بود.  

اظهارات بانوان دو و میدانی درباره رکورد شکنی شان

عرب رستمی: در صورت داشتن امکانات می توانم سهیمه المپیک را کسب کنم  

زهرا عرب رستمی بانوی دو و میدانی کشورمان گفت: من رکورددار پرتاب چکش بانوان هستم و در مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ هنگ کنگ توانستم رکورد نوجوانان ایران را بزنم و در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی رکورد جوانان و بزرگسالان را زدم و در رده باشگاهی هم رکورد لیگ دو و میدانی را به ثبت رساندم. من تا آخر امسال نوجوان هستم و با سنین کم توانستم رکورددار ایران شوم. همچنین خوشحالم که امروز در جمع بزرگواران حضور داشتم.  

او ادامه داد:  من خودم را در سطح بازی‌های آسیایی نمی‌بینم و  در سطح المپیک می‌بینم. اگر امکانات برایمان فراهم شد در آن صورت با سن کم می‌توانم ورودی المپیک به دست آورم و بانوی تاریخ ساز ایران می‌شوم.  

من در زمین خاکی تمرین می کنم 

عرب رستمی گفت: تاکنون امکاناتی در اختیار ما گذاشته نشده است و متاسفانه پیست دو و میدانی نداریم و در زمین خاکی تمرین می‌کنیم که خیلی از امکانات دور هستیم. اگر امکانات خوبی برایمان فراهم شود خیلی اتفاقات خوب در بخش بانوان رخ می‌دهد.  

او درباره اینکه قول کسب مدال را می‌دهد، بیان کرد: من قول کسب مدال جهانی و آسیایی را  می‌دهم و به مدال طلای المپیک هم فکر می‌کنم. البته اگر امکانات برای ما فراهم شود در آن صورت  توانایی کسب  مدال طلای المپیک را  دارم.

میرزا طبیبی: من رکورد تاریخی دو و میدانی را ثبت کردم 

مهسا میرزا طبیبی بانوی دو و میدانی کشورمان گفت: من رکورد دار پرش با نیزه بانوان هستم که در ۱۰ روز گذشته توانستم ۲ بار رکورد ملی را جابه جا کنم. مراسم تجلیل از رکورد شکنان بانوان دو و میدانی در کمیته ملی المپیک امروز  برگزار شد و اتفاق خوبی بود. من تاکنون ۲۹ مرتبه رکورد ملی را جابه جا کردم و این اولین بار بود که از من تقدیر شد.  

او درباره حمایت‌های مسئولان ورزش گفت: من  برای اولین بار با  پرتاب  نیزه ۴ متری رکورد تاریخی در دو و میدانی بانوان را  ثبت کردم و حمایت‌های زیادی از من شد. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دار باشد تا بتوانیم در مسابقات بزرگ کسب مدال کنیم.  

او درباره پرش ۴ متری  با نیزه گفت: بله، رکورد تاریخی بود که برای اولین بار توانستم در دو و میدانی بانوان ثبت کنم. من مدت‌ها بود که برای رکورد ۴ متر به بالا تمرین می‌کردم و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم و نتایج بهتری را کسب کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار