نماز جمعه در ۱۱ شهر بوشهر اقامه می‌شود

نماز جمعه امروز در ۱۱ شهر استان بوشهر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پس از وقفه‌ای طولانی، برپایی نماز جمعه بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از جمعه هفته گذشته ۲۸ مهر در برخی شهر‌ها آغاز شد که در استان بوشهر شامل ۱۰ شهر شد.

حالا بنا به اعلام نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر عسلویه به شهر‌های هفته پیش افزوده شده است و امروز آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در ۱۱ شهر اقامه خواهد شد.

نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به ابلاغیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا، امروز (۴ مهر ۹۹) نماز‌های جمعه همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۱۱ شهر استان شامل عسلویه، دیر، دیلم، بردخون، آبدان، امام حسن، جم، کنگان، سیراف، خورموج و  کاکی اقامه خواهدشد.


بیشتر بخوانید


پس از وقفه‌ای که از نهم اسفند ۹۸ به علت شیوع کرونا در اقامه نماز جمعه به وجود آمد، از نوزدهم اردیبهشت برگزاری این آیین در برخی نقاط استان بوشهر از سر گرفته شد.

در ۲۵ شهر استان بوشهر نماز جمعه اقامه می‌شود که پس از مجوز ستاد ملی کرونا، نوزدهم اردیبهشت این آیین در پنج شهر شامل دیر، آبدان و بردخون در شهرستان دیر و خورموج و کاکی در شهرستان دشتی برگزار شد.

سپس دوم خرداد دو شهر اهرم و دلوار در شهرستان تنگستان و شانزدهم خرداد، ۶ شهر دیگر شامل دیلم، امام حسن، گناوه، ریگ، کنگان و سیراف به شهر‌های برگزار کننده نماز جمعه افزوده شدند.

 از ۲۳ خرداد دوباره به علت شیوع کرونا اقامه نماز جمعه در این شهرها هم متوقف شد. تا اینکه از ۲۸ مهر برپایی این مراسم در برخی نقاط از سر گرفته شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.