بصیرت رمز اصلی پیروزی در جنگ ها است

امام جمعه رودبار جنوب گفت: بصیرت یکی از رمز‌های اصلی پیروزی در جنگ‌های سرنوشت ساز است و همین بصیرت باعث شد تا نیرو‌های مسلح ما جانانه تا آخرین نفس برای دفاع از دین اسلام مقاومت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام گروهی امام جمعه رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته به داشتن بصیرت در امام شناسی، دشمن شناسی و دوست شناسی اشاره کرد و گفت: برای عبور از دوران و حوادث مختلف نیاز به بصیرت داریم.

حجت الاسلام گروهی تصریح کرد: مردم زمان امام حسن مجتبی علیه السلام از بی بصیرت‌ترین مردم تاریخ بودند، چون تحلیل سیاسی نداشتند.

او با اشاره به اینکه بصیرت باعث شد بعضی افراد مانند حُر در روز عاشورا در آخرین لحظات به امام حسین علیه السلام ملحق شدند افزود:بصیرت یکی از رمز‌های اصلی پیروزی در جنگ‌های سرنوشت ساز است و همین بصیرت باعث شد تا نیرو‌های مسلح ما جانانه تا آخرین نفس برای دفاع از دین اسلام مقاومت کنند.

حجت الاسلام گروهی تاکید کرد: عزت و اقتدار امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی‌های نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس است لذا باید دفاع مقدس را گرامی بداریم.

او بااشاره به این که در دوران دفاع مقدس دشمن در اوج تجهیزات نظامی بود و ما با کمترین امکانات نظامی در مقابل آن‌ها مقاومت کردیم گفت:آمریکا ، غرب و ایادی آن‌ها طرف اصلی ما در جنگ بودند، چون از جمهوری اسلامی سیلی سختی خورده بودند.

او در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و افزود: سی و چهار نفر از شهدای کربلا یمنی تبار هستند و امروز نیز یمنی‌ها به خاطر بصیرتی که دارند در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت می‌کنند.

امام جمعه رودبار به قطع شدن حق آبه هلیل رود اشاره و گفت: بیشتر مردم از همین آب برای کشاورزی استفاده می‌کردند از مسئولان مربوطه می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند  همچنین در بحث نیروهای خرید خدمت آموزش و پرورش که لازم است تعیین تکلیف شوند اقدام شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نمازجمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار