طی مراسم ویدئو کنفرانسی با وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب سرباز وطن

مدیر کل آموزش و پرورش آموزش و پرورش کرمان با اشاره به رونمایی از کتاب سرباز وطن گفت: این کتاب به گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی پرداخته و با همکاری اداره کل آموزش و پروش کرمان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش وپرورش آموزش و پرورش استان کرمان، امروز در مراسم رونمایی از کتاب سرباز وطن که به صورت ویدئو کنفرانس با وزیر آموزش‌وپرورش، مدیران کل آموزش‌ و پرورش استان‌ها و روسای نهضت سوادآموزی استان‌ها برگزار شد، گفت: کتاب سرباز وطن از مجموعه کتاب‌های مناسبتی و اقتضایی است که به‌ طور ویژه به گرامیداشت یاد و خاطره  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته است.

او با بیان اینکه این کتاب در ۳ فصل چاپ و منتشر شده است، افزود: در فصل اول، آشنایی با زندگی سردار از تولد تا شهادت، فصل دوم ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری سردار و فصل سوم وصیت‌نامه سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی عنوان شده است.

اسکندری نسب  بیان کرد: کتاب سرباز وطن، چاپ سال ۱۳۹۹ بوده و در ۵ هزار جلد به همت سازمان نهضت سوادآموزی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تهیه و منتشر شده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۰۹:۲۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
خبر خوبی بود .
آخرین اخبار