رفع بیش از ۶۸ هزار مورد سد معبر در مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از ۶۸ هزار مورد سد معبر در شش ماهه نخست امسال در سطح شهر جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا صحراگرد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: سد معبر یکی از مهم‌ترین معضلات خدمات شهری است که می‌تواند علاوه بر ایجاد نازیبایی در محیط‌های شهری، آرامش شهروندان را نیز دچار مخاطره کند به همین منظور اقدامات مختلفی به این منظور مقابله با این معضل شهری در مشهد در حال انجام است.

او افزود: مواردی نظیر تابلو‌های تبلیغاتی غیر مجاز، قراردادن اشیا در معابر، قرارگیری خودرو‌های فرسوده در معابر و دستفروش‌ها بخشی از موارد تخلفات در حوزه سد معبر است که در این میان قراردادن اقلام و اشیاء در معابر و نصب پرده‌های تبلیغاتی غیرمجاز در صدر تخلفات حوزه سد معبر قراردارند و در نیمه اول امسال بیش از ۱۸ هزار اخطاریه برای متخلفین صادر شده است.

بیشتر بخوانید

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در سال ۹۸ نیز بیش از ۱۲۴ هزار مورد سد معبر توسط همکاران این حوزه مرتفع گردید و در مجموع بیش از ۴۲ هزار مورد اخطاریه صادر شد.

صحراگرد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۳۰ نفر نیرو و در قالب ۹۳ اکیپ رفع سد معبر در سطح مناطق مختلف شهر مشهد مشغول هستند بیان کرد: در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری مشهد، توانمندسازی و آموزش افراد فعال در حوزه سد معبر به منظور افزایش دانش اجرایی و عملیاتی آن‌ها بوده و در همین راستا جلسات آموزشی مختلفی با موضوعاتی از قبیل مسئولیت پذیری اجتماعی، آشنایی با قوانین و مقررات، عدالت ترمیمی  به صورت ماهانه برای نیرو‌های شاغل در حوزه سد معبر برگزار می‌شود تا این افراد با استفاده از روش‌های منطقی و با رفتاری مناسب، نسبت به رفع سد معبر اقدام نمایند.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.