اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان در خوشاب

فرمانده سپاه خوشاب گفت: از ابتدای امسال در مجموع ۴مرحله ۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۳میلیارد تومان به نوعروسان خوشابی اهدا شده است.

سرگرد مصطفی ذوالفقاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از ابتدای سال ۲۰۰ سری جهیزیه در ۴ مرحله به ارزش ۳۰میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به نوعروسان خوشابی اهدا شده است.

او افزود: مرحله چهارم آئین اهدای ۸۰ سری جهیزیه در قالب هر سری ۹ قلم کالای اساسی به ارزش حدودی ۱۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال امروز در حضور جمعی از مسئولان شهرستان به صورت نمادین به نو عروسان خوشابی اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خوشاب ادامه داد: این اقدام همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در جهت فرهنگ سازی ازدواج آسان و محرومیت زدایی مناطق تحت پوشش بسیج سازندگی سپاه خوشاب، با همت مردم و خیرین انجام شد.

مصطفی ذوالفقاری بیان کرد: در این روز‌هایی که جهان و کشور دچار ویروس کرونا شده است، شروع زندگی مشترک ۸۰ زوج این شهرستان خبری امیدوار کننده و مسرت بخش است. فراهم کردن زمینه برای ازدواج آسان جوانان بویژه افرادی که توان خرید وسایل اولیه برای شروع زندگی مشترک را ندارند، یک وظیفه‌ای عمومی است.

او تصریح کرد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه و همراهی خانواده‌ها در عدم سخت گیری‌ها و کاهش توقعات تجملی می‌تواند زمینه را برای ازدواج جوانان فراهم کند.

انتهای پیام//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.