رایگان شدن برق مشترکان کم‌مصرف در طرح برق امید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به طرح جدید وزارت نیرو با عنوان «برق امید» گفت: دستورالعمل اجرایی طرح برق امید در دست تدوین بوده و پیش‌نویس آن در وزارت نیرو تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عادل کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز  گفت: براساس این طرح، مشترکین خارجی به سه رده‌ی کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف تقسیم شده است.

اوبا بیان این‌که مشترکانی در رده‌ی کم‌مصرف قرار می‌گیرند که میزان مصرف ماهانه‌ی آن‌ها کمتر از ۸۰ کیلو وات باشد افزود: در این طرح، مشترکان با مصرف ماهانه‌ی بین ۸۰ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت را مشترکان خوش‌مصرف نامیده می‌شوند.

او بیان کرد: مشترکان با مصرف ماهانه بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت نیز در رده‌ی مشترکان پرمصرف قرار می‌گیرند.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان این‌که هدف اصلی این طرح، ترغیب مشترکان به مصرف بهینه است یادآور شد: در این طرح، برق مصرفی مشترکان کم‌مصرف رایگان خواهد بود و امکاناتی برای مشترکان پرمصرف جهت نصب سلول‌های خورشیدی فراهم خواهد شد.

کاظمی  در پایان تشریح کرد: از میان ۲۹.۵ میلیون مشترک خانگی در کشور، ۸.۵ میلیون در رده‌ی مشترکین کم‌مصرف قرار می‌گیرند که بر اساس این طرح، برق این عده، رایگان خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار