مدیر امور گردشگری شهرداری سمنان گفت: همزمان با آغاز هفته جهانی گردشگری، پایگاه اطلاع‌رسانی جاذبه‌های شهری سمنان راه‌اندازی و در دسترس علاقه‌مندان حوزه گردشگری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمودرضا دارایی مدیر امور گردشگری شهرداری سمنان گفت: همزمان با آغاز هفته جهانی گردشگری، پایگاه اطلاع‌رسانی جاذبه‌های شهری سمنان به نشانی اینترنتی tourism.semnan.ir راه‌اندازی و در دسترس علاقه‌مندان و فعالان حوزه گردشگری قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه شعار جهانی گردشگری امسال «توسعه روستایی» است گفت: در راستای اجرای شعار جهانی، برنامه‌ای با عنوان «دور گشت» طراحی شد که بر اساس آن ظرفیت‌های مناطق ییلاقی و روستا‌های واقع در همسایگی شهر در محدوده شهرستان سمنان و چگونگی امکان دسترسی و بهره برداری از جاذبه‌ها و محصولات گردشگری آن به تدریج و دست کم از طریق فضای مجازی و درگاه اینترنتی پیش‌گفته اطلاع رسانی می‌شود.

او افزود: به مناسبت هفته گردشگری و به منظور آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با جاذبه‌های شهری و گردشگری سمنان مسابقه‌ای با عنوان «چل تیکا» طراحی شد که شرکت در مسابقه برای عموم آزاد و در دو بخش «رنگ آمیزی» مخصوص خردسالان و «یاد نام» ویژه سنین از کودک تا کهنسال ممکن است.

مدیر امور گردشگری شهرداری سمنان گفت: علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی tourism.semnan.ir مراجعه و با دریافت فایل‌های مربوط، پس از انجام فرآیند مسابقه، نتیجه کار خود را در قسمت «ارسال عکس شهروندی» بارگذاری نمایند، فایل‌های ارسالی از سوی شرکت کنندگان در زمان مقرر و پس از بررسی امتیازدهی می‌شود و به ۴۰ نفر از کسانی که امتیاز مورد نظر را کسب کنند بسته هدیه‌ای بومی شامل سوغات، صنایع دستی و کتاب سمنانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار