فرمانده سپاه  محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

پیروی از راه و رسم شهدا تنها راه پیروزی است

سردار یزدی گفت: هدف سپاه تهران بزرگ مقابله با استکبار جهانی است که فقط از طریق پیروی از راه و مسیر شهدا محقق خواهد شد.

پیروی از راه و رسم شهدا تنها راه پیروزی استبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه  محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم بزرگداشت شهدای دفاع مقدس و پیشکسوتان سپاه محمد رسول الله (ص) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس همه ما از روز‌های آغاز جنگ تحمیلی علیه کشورمان خاطرات تلخ و شیرینی را داریم که به ما یادآوری می‌کند با پیروی از راه و رسم شهدا معارف دفاع مقدس را حفظ کرده و ترویج کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از جوانان و مردم ما در آغاز جنگ تحمیلی علیه کشورمان، میز‌های مدرسه و دانشگاه، مشاغل و خانواده‌های خود را ترک کردند و به جبهه‌ها رفتند تا اقتدار و استقلال کشور را حفظ و حراست کنند.

یزدی در ادامه با بیان اینکه هر جا پیروزی به دست آورده ایم ناشی از پیروی از راه و رسم شهدا و رهبری و فرامین دینی است، اظهار کرد: ما در طول سال‌های گذشته هر جا به آموزه‌های دینی و راه و مشی زندگی شهدا توجه کرده ایم موفق شده ایم. سپاه تهران بزرگ هم در این زمینه بدین شیوه عمل کرده اند.

وی ادامه داد: هدف سپاه تهران بزرگ روز افزون شدن عزت سپاهیان و بسیجیان در داخل کشور و نشان دادن اقتدار آن‌ها در خارج از کشور در مقابله با استکبار جهانی است که این اهداف نیز فقط از طریق پیروی از راه و مسیر شهدا محقق خواهد شد. راه و رسم شهدا و پیروی از آن‌ها تنها راه پیروزی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
راه و رسم شهدا کجا بود الان خون شهدا رو کردن چماق برای اینکه نتونی بگی سیاستتون اشتباه است زود خون شهدا رو وسط میکشن ولله که هیچ شهیدی از وضعیت فعلی ایران راضی نیست
-
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بخدا دروغه وقتی تصویر غواسان دست بسته وشهدا را می بینیم خجالت می کشیم وشرمنده میشویم نمی دانم مسئولین و اختلاسگرا هم همین حال رو دارن یا نه فقط ازاسمشان سوء استفاده می کنند!!!
آخرین اخبار