با مشارکت کانون پرورش فکری البرز؛

تله فیلم مسافر سحر در کرج تولید می شود

فیلم داستانی تلویزیونی مسافر سحر با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز با موضوع دفاع مقدس در کرج تولید می شود.

تله فیلم مسافر سحر در کرج تولید می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرهاد پاک نیا، کارگردان تله فیلم داستانی مسافر که سابقه فعالیت  با موضوع دفاع مقدس را دارد گفت:  حسن گودرزی نویسندگی و  سیده پانته‌آ موسوی تهیه‌کنندگی تله فیلم مسافر سحر را  برعهده دارند.

پاک نیا افزود :بازیگرانی چون بهزادرحیم‌خانی، محسن افشار، باقرمرادی، عین‌الله صادقی وپانته آموسوی در تله فیلم مسافر سحر ایفای نقش می‌کنند.

او گفت:  مجری این طرح شرکت افلاک ‌فیلم خرم بوده و تولید آن را انجمن سینمای جوان استان البرز بر عهده دارد.

کارگردان این تله فیلم داستانی افزود:  این فیلم داستانی خاطرات یک رزمنده‌ی جنگ را مرور می‌کند و بخشی از آن به مرور خاطرات این رزمنده از زمان حضور او به عنوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص داشته و در بخش‌هایی از این فیلم فعالیت های کانون در قالب سرود شعر خوانی ، قصه گویی و ...  معرفی خواهند شد.

او گفت: تصویربرداری این اثر از اوایل مهرماه ۱۳۹۹ همزمان با هفته دفاع مقدس  آغاز شده و تا پایان مهر ماه  ادامه  دارد و این فیلم پس از تولید  در شبکه استانی البرز پخش خواهد شد .

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.