۱۰ وب‌سایت بی مصرف برای تلف کردن وقت شما!

در فضای مجازی وب سایت هایی وجود دارند تا کاربران بتوانند در صورت تمایل وقت خود را در آن ها تلف کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینترنت یک فضای گسترده و بزرگ است که در آن اطلاعات و داده‌های بسیاری پیدا می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از اینترنت و فضای مجازی اطلاعات بسیاری را کسب کنند و آموزرش‌های زیادی را مشاهده کنند.

فضای مجازی امروزه به عنوان یک منبع بزرگ برای هر نوعی از اطلاعات شناخته می‌شود که کاربران سراسر دنیا برای کسب دانش به آن مراجعه می‌کنند. اما اینترنت همیشه آموزنده نیست و اگر کاربری تمایل به اتلاف وقت خود داشته باشد می‌تواند ساعت‌ها در این محیط مشغول به انجام کار‌های بیهوده و بی‌معنی شود.

فضای مجازی برای این اشخاص مانند یک سیاهچاله است که بیرون آمدن از آن برایشان غیرممکن است. بین تمامی منابع و سایت‌هایی که یک کاربر می‌تواند وقت خود را در آن‌ها تلف کند مواردی وجود دارند که می‌توانند حال فرد را بهتر کنند. در ادامه به ۱۰ تا از برترین سایت‌ها برای اتلاف وقت در زمان بیکاری اشاره شده است.

۱. تماشای حیوانات بامزه و دوست‌داشتنی در Eyebleach.me

گاهی اوقات پیش می‌آید که کاربران در فضای مجازی ویدئو یا تصویری را مشاهده می‌کنند که باعث تخریب حال آن‌ها می‌شود. فضای مجازی و اینترنت برای بهتر شدن حال این افراد راهکار‌های خود را دارد. در بین تمامی وب‌سایت‌هایی که وقت افراد را تلف می‌کنند Eyebleach با ارائه ویدئو‌ها و تصویر‌هایی از بچه حیوانات مختلف حس خوب را به کاربران می‌دهد.

۱. تماشای حیوانات بامزه و دوست‌داشتنی در Eyebleach.me

۲. اتلاف زمان با سرویس Pointer Pointer

وب‌سایت‌هایی وجود دارند که فرد با ورود به آن‌ها فکر می‌کند دلیل ساخته شدن چنین سایت‌هایی چیست و Pointer Pointer یکی از این وب‌سایت‌ها است. در این سرویس اینترنتی کاربران کمان ماوس خود را در قسمتی از صفحه نمایش قرار دهند و سرویس مذکور تصویری از فردی در دنیا که کمان ماوس خود را در محل مشابه با کاربر قرار داده را به نمایش می‌گذارد. گذراندن زمان در چنین وب‌سایتی کمی غیرمنطقی به نظر می‌آید، اما برای افرادی که سعی دارند وقت خود را تلف کنند مناسب است.

۲. اتلاف زمان با سرویس Pointer Pointer

۳. فهرست تئوری‌های توطئه در ویکی‌پدیا

فهرست تئوری‌های توطئه وب‌سایت ویکی‌پدیا یکی از گسترده‌ترین و عجیب‌ترین فهرست‌هایی است که یک کاربر می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند. این وب‌سایت ماجرای پشت همکاری سازمان‌های معروف دولتی در جهان با خلافکاران، احتمال وجود آدم فضایی‌ها و دیده شدن موجودات عجیب در دنیا را بررسی کرده و از آن‌ها فهرستی تهیه کرده تا کاربران با انتخاب نام هر کدام از ماجرا و داستان این موارد باخبر شوند.

ویکی‌پدیا به تنهایی می‌تواند زمان بسیاری از کاربران را بگیرد و آموزش‌های زیادی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. این وب‌سایت حجم بزرگی از اطلاعات را در خود جای می‌دهد که بسیاری از آن‌ها مفید است. فهرست تئوری‌های توطئه نیز راهی دیگر برای کاربرانی است که می‌خواهند وقت خود را تلف کنند و اطلاعاتی غیرکاربردی به دست آورند.

۳. فهرست تئوری‌های توطئه در ویکیپدیا


بیشتر بخوانید


۴. تماشای گربه‌ها به صورت زنده

با وجود آن که تماشای تلویزیون برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است، اما گاهی اوقات افراد نمی‌توانند برنامه مورد علاقه خود را در تلویزیون پیدا کنند. یک شرکت تصمیم گرفته تا ویدئوی گربه‌هایی که در خانه نگه‌داری می‌شوند را به صورت زنده در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. نام این سایت جالب Live Kitten Cam است که به علاقه‌مندان گربه‌های خانگی اجازه می‌دهد هر چقدر که تمایل دارند ویدئو‌های گربه‌های مختلف را به صورت زنده مشاهده کنند.

۴. تماشای گربه‌ها به صورت زنده

۵. وقت تلف کردن با کرم سیاه فضای مجازی

همانند سرویس Pointer Pointer بازی Staggering Beauty نیز از منطق زیادی برخوردار نیست و کاربران تنها می‌توانند وقت خود را تلف کنند و برای مدتی بخندند. در این وب‌سایت کاربران هنگام تغییر جهت ماوس خود شاهد تکان خوردن کرم مشکلی خواهند بود. در واقع کرم نمایان شده در تصویر حرکات ماوس را دنبال می‌کند و اگر افراد کمان ماوس را با سرعت بالا تکان دهند شاهد برق‌گرفتگی کرم خواهند بود.

۵. وقت تلف کردن با کرم سیاه فضای مجازی

۶. خواندن داستان‌های ترسناک در r/nosleep

وب‌سایت ردیت خود را به عنوان صفحه اول اینترنت معرفی می‌کند چرا که با ارائه محتوای مختلف و داده‌های جدید طی سال‌های اخیر بیش از ۱.۶۹ میلیارد بازدید داشته است. حدود ۱۵ میلیون کاربر دنبال کننده داستان‌های r/nosleep هستند. این کانال در ردیت روایت‌گر داستان‌های ترسناکی است که برای کاربران اتفاق افتاده و هر کس می‌تواند ماجرای ترسناک زندگی خود را تعریف کند. این کانال به درد افرادی می‌خورد که دوست دارند در زمان بیکاری خود داستان‌های وحشتناک بخوانند.

۶. خواندن داستان‌های ترسناک در r/nosleep

۷. تماشای سگ بامزه در Sanger

کاربرانی که تمایل دارند ویدئویی از لیس زدن شیشه توسط یک سگ را مشاهده کنند می‌توانند به سایت Sanger مراجعه کنند. این سایت ویدئویی از یک سگ کوچک بامزه را در حالت تکرار شونده قرار داده و افراد می‌توانند ساعت‌ها در این وب‌سایت به تماشای سگ مورد نظر بنشینند.

۷. تماشای سگ بامزه در Sanger

۸. تخلیه خشم در سایت Eel Slap

این امکان وجود دارد که برخی اوقات کاربران خشم بسیاری احساس می‌کنند و تمایل دارند آن را جایی تخلیه کنند. اینترنت برای چنین مواقعی نیز راه چاره دارد. کاربران با مراجعه به سایت Eel Slap می‌توانند به صورت پیاپی به یک فرد چک بزنند و به این صورت کمی حال خود را عوض کنند.

۸. تخلیه خشم در سایت Eel Slap

۹. گسترش خلاقیت با وب‌سایت Flame Painter

هنر طراحی و نقاشی همواره برای انسان‌ها آرامش‌بخش بوده و باعث بهبود حال روحی افراد شده است. اکنون نیز کاربران می‌توانند با مراجعه به Flame Painter طراحی جالب به شکل شعله‌های معلق آتش داشته باشند. این سایت یکی از آرامش‌بخش‌ترین موارد برای اتلاف وقت به حساب می‌آید.

۹. گسترش خلاقیت با وب‌سایت Flame Painter

۱۰. پیدا کردن بی‌فایده‌ترین وب‌سایت‌ها با The Useless Web

کاربران با مراجعه به سایت The Useless Web به بی‌فایده‌ترین صفحات وب در جهان ارجاع داده می‌شوند و به این نحو می‌توانند زمان خود را به راحتی تلف کنند.

۱۰ . پیدا کردن بی‌فایده‌ترین وب‌سایت‌ها با The Useless Web

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
چه خبر جالبی کار کردید
-
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
شما تو لیست نیسید خیلی جالبه
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
عجب چیزی
-
حمید
۱۶:۴۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
عجیبه
هیچ سایت ایرانی توشون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
خیلی باحال بود
آخرین اخبار