اولین پاوربانک ۶۰ واتی با باتری گرافنی معرفی شد

شرکت Real Graphene اولین پاوربانک با باتری گرافنی که توان ۶۰ واتی دارد را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پاوربانک‌ها در سال‌های اخیر به یکی از کارآمدترین محصولات در دنیای فناوری تبدیل شده‌اند و تقریبا تمامی افراد از این محصول پرکاربرد استفاده می‌کنند. اما پاوربانک‌ها در کنار تمامی مزیت‌هایی که دارد معایبی نظیر حجم بسیار زیاد و یا داغ شدن شدید در هنگام استفاده را نیز دارند. اما شرکت Real Graphene که تخصص آن ساخت پاوربانک‌هایی با باتری گرافنی است، در حال کار روی یک پاوربانک با باتری از نوع Lithium-Ion است که مانند سایر پاوربانک‌های موجود در بازار داغ نخواهد شد.

گرافن یک رسانای بسیار خوب برق است که گرما را به طور مساوی در تمام نقاط خود پخش خواهد می‌کند که به این ترتیب گرمای بسیار کمی به سطح پاوربانک انتقال پیدا می‌کند و خنک شدن پاوربانک نیز بسیار سریع‌تر از قبل خواهد بود. شرکت Real Graphene در وب سایت خود اعلام کرده است که گرافن یک رسانای کامل جریان الکتریکی است که باعث می‌‎شود انرژی الکتریکی بدون هیچ مانعی انتقال پیدا کند و به این ترتیب از گرم شدن باتری جلوگیری شود. گفتنی است استفاده از گرافن در باتری‌ها سرعت شارژ را تا ۵ برابر بیشتر از قبل افزایش خواهد داد.

 پاوربانک گرافنی

توان پاوربانک‌های گرافنی

در حال حاضر شرکت Real Graphene موفق به ساخت یک پاوربانک با قدرت 60W و ظرفیت 5000mAh شده است که قیمتی حدود ۶۰ دلار دارد و می‌تواند گوشی‌های جدید را با سرعتی باور نکردنی شارژ کند. شرکت مذکور اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک از اولین پاور بانک گرافنی با ظرفیت 10000mAh ساعت رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده ظاهرا این پاوبانک می‌تواند در مدت ۵۰ دقیقه گوشی iPhone X را به طور کامل شارژ کند، این در حالی است که یک پاور ۱۸ واتی انکر در همین زمان صرفا می‌تواند ۲۵ درصد از باتری این گوشی را شارژ کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.