انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی شبانه روز گذشته در این کلانشهر انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته در این کلانشهر گفت: ساعت ۲۴ دقیقه بامداد دیروز با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی در آشپزخانه منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

او محل حادثه را خیابان نرگس سه در منطقه کیانشهر اعلام کرد و افزود: این آتش سوزی به علت اتصال هود آشپزخانه بود و دود و شعله‌های آتش به سرعت در حال پیشروی به سایر قسمت‌های ساختمان بود که با تلاش آتش نشانان شعله‌های حریق مهار شد.

قنبری به وقوع آتش سوزی در یک باب سوپر پروتئینی در ساعت ۴۶ دقیقه بامداد در منطقه پادادشهر خیابان ۱۰ اشاره کرد و بیان داشت: گروهی از آتش نشانان به وسیله خودرو‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و شعله‌های حریق را اطفا کردند، ضمن اینکه خودرو ام وی ام در ساعت ۲ و ۴۳ دقیقه بامداد در منطقه پردیس خیابان شاهد یک دچار آتش سوزی و شعله‌های حریق با عکس العمل سریع آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: هم چنین آتش سوزی در حسینیه‌ای جنب بهشت آباد ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه، منزل مسکونی خیابان ادهم بین زند و رودکی ساعت ۱۵ و ۳ دقیقه به علت اتصال برق کولر، منزل مسکونی خیابان ۶ پاستوریزه ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه به علت اتصال برق کولر، منزل مسکونی در منطقه گلستان خیابان اقبال بین خرداد و فرهنگ ساعت ۱۸ و ۵۹ دقیقه به علت اتصال فن تهویه با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان با اطلاع از رخداد تصادف در ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه در جاده ساحلی حد فاصل پارک قوری و پل پنجم سریعا در محل حاضر شدند، ادامه داد: تصادف خودرو پراید به دلیل انحراف به چپ و برخورد با پژو ۲۰۶ و پیکان وانت منجر به مصدومیت راننده پراید و پژو و ۲ سرنشین دیگر شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی و برش مصدومین را از داخل خودرو‌ها خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.