راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی در روستا‌های بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی سطح روستا‌ها نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشست هم اندیشی، با هدف بررسی و برنامه ریزی پیرامون مسائل آموزشی، پرورشی، تعمیراتی و تجهیزاتی مدارس با حضور معاونت آموزش ابتدایی، کارشناسان آموزشی حوزه ابتدایی و راهبران آموزشی در دفتر این مدیریت برگزار شد.

او با توجه به اهداف تشکیل راهبران آموزشی در مناطق روستایی افزود: راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی سطح روستا‌ها نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد.

عبدی پور بیان داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تامین و بسط سلامت و آموزش و همچنین فراهم کردن فرصت‌های تعلیم و تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم به عنوان یک مأموریت اصلی تعریف شده است.

معاون آموزش ابتدایی شهرستان بهبهان نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش اجمالی از عملکرد راهبران آموزشی و تربیتی در سال گذشته بر لزوم تقویت جایگاه راهبران آموزشی تاکید کرد.

در این نشست موضوعات آموزشی، پرورشی تعمیراتی و تجهیزاتی مدارس توسط راهبران آموزشی مطرح شد و با مشارکت فعال و خردجمعی حاضرین به بحث گذاشته شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.