معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی:

ادارات مسکن ،شهرسازی و راه و ترابری تفکیک می شوند

ترکی گفت: فعالیت ادارات کل راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل در استان‌ها آسیب شناسی شده و به این نتیجه رسیده ایم که اداره کل مسکن و شهرسازی و راه و ترابری تفکیک شود.

به گزارش خبرنگارراه و شهرسازی  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  نعمت الله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته به ۱۲ استان سفر کرده ام، گفت: وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه زیربنائی و روبنائی است که تجمیع وزارتخانه‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی با رویکرد کوچک سازی دولت انجام شد، اما مشکلاتی در استان‌ها وجود دارد.

او افزود: فعالیت ادارات کل راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل در استان‌ها آسیب شناسی شده و به این نتیجه رسیده ایم که اداره کل مسکن و شهرسازی و راه و ترابری تفکیک شود و تغییر ساختار و تفکیک وظایف صورت بگیرد.

ترکی با اشاره به اینکه تاکنون در بحث شایستگی و شایسته سالاری در انتخاب مدیران خوب کار نشده است، تصریح کرد: یک ماهی است که کار را در این زمینه در وزارتخانه آغاز کرده ایم و پرونده شایستگی انتصاب را تشکیل داده ایم و تا دو سه ماه آینده کار ارزیابی همه مدیران میانی وزارتخانه را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
با سلام. خداوند معاونت توسعه منابع انسانی را حفظ کند. متاسفانه با بی کفایتی کمیسیون عمران مجلس این امر تاکنون صورت نگرفته است.
با ارزوی سربلندی برای مسءولان کاردان(صادق بودن در وعدهایشان همچون. شهید سپهبد قاسم سلیمانی).
آخرین اخبار