دفاع نوه شجاع از مادربزرگش حین حمله گاو خشمگین

حمله گاو به یک زن سالخورده و نوه اش صحنه ای وحشتناک را در یکی از مناطق هند رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر نوجوان شجاعی که قصد داشت جان مادربزرگش را در حمله گاو نجات دهد به طرزی وحشتناک مورد حمله این حیوان قرار گرفت. این پسر با دیدن صحنه حمله گاو  به مادربزرگش  وارد عمل شد که مورد حمله وحشتناک این حیوان قرار گرفت. این حادثه در منطقه «هاریانا» واقع در شمال هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود گاو با حمله به زن سالخورده او را نقش بر زمین می‌کند. لحظاتی بعد نوه این زن از راه رسیده و در حالی که قصد کمک به مادربزرگش را دارد او نیز مورد حمله این حیوان قرار می‌گیرد. این پسر با وجود در معرض خطر قرارگرفتن جانش باز هم خود را به مادربزرگش رسانده و با بلند کردن او تلاش می‌کند وی را از خطر دور نماید.


بیشتر بخوانید


این ویدئو نشان می‌دهد این گاو ناگهان از پشت به این دو نفر حمله ور شده و آن‌ها را به یک طرف پرتاب می‌کند. در ادامه تعدادی از ساکنان محلی با چوب به سمت گاو یورش برده و تلاش می‌کنند توجه حیوان را از پسر نوجوان و مادربزرگ زخمی اش منحرف کنند. سرانجام آن‌ها با کمک افراد محلی از این صحنه وحشتناک جان سالم به در بردند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این زن سالخورده در حادثه مذکور دچار شکستگی از ناحیه دست شد. نوه شجاع این زن نیز تحت درمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۴۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
چرا خداشون خشمگین شده!!!
حتما گناهی اهالی روستا کردن ک عذاب واسشون نازل شده
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق
۲۲:۰۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
گاو انگار هاری داشت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
عزیزم چ مهربونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
اگر نمي اومد دو تا دنده مادر بزرگش بيشتر سالم ميموند بايد گاو را دور ميكرد مادر بزرگ گرفت جلوي شاخ گاو تا يك شاخ ديگه بخوره مثل اينكه با مادر بزرگه لج بود . خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
عجب نوه شجاعي
اينهمه گاوه زدش و ميخواست بكشدش فرار نكرد و به حمايت از مادربزرگش ادامه داد