ناتوانی شهرداری یاسوج در پرداخت حقوق معوقه کارکنان

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: به علت نبود اعتبار این مجموعه نمی‌تواند حقوق معوقه کارکنان خود را بپردازد.

خلقی پور رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، با بیان اینکه به علت نبود اعتبار، سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری یاسوج نمی‌تواند حقوق معوقه کارکنان خود را بپردازد، گفت: هرچند یک ماه از حقوق معوقه این نیرو‌ها از سوی شهرداری یاسوج پرداخت شده، اما شهرداری برای پرداخت ۹ ماه حقوق معوقه کارکنان بودجه ندارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: قبلا دولت به ما یارانه های مختلفی مثل یارانه قطعات و لوازم یدکی و یارانه بلیط اتوبوس و ... می داد، اما حالا به علت نبود منابع اعتباری این مجموعه نمی‌تواند حقوق معوقه کارکنان حمل و نقل درون شهری را بپردازد.

او با بیان اینکه این نیرو‌ها ۸ ماه حقوق معوقه دارند گفت: با حوزه عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها نیز مکاتبه کردیم، ولی هیچ جوابی نگرفتیم.

خلقی پور تصریح کرد: در تلاشیم از دیگر محل اعتبارات استانی این مشکل را حل کنیم، ولی با توجه به وضعیت کنونی بعید به نظر می‌رسد این امر به زودی محقق شود.

شایان ذکر است طبق گفته کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج، آن‌ها ۹ ماه حقوق معوقه دارند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.