معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد;

لزوم همکاری اصناف در جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی

صادقی فر از لزوم همکاری اصناف در جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح بازار و حفظ سلامت شهروندان خبر داد.

صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: مدتی است که آهنگ افزایش بستری‌ها و فوتی‌ها بسیار فزاینده بوده و نیاز دارد تا همه شهروندان در اقدامات و فعالیت‌های خود بازبینی لازم را انجام دهند و به رعایت نکات بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او در رابطه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح بازار و حفظ سلامت شهروندان بیان کرد: یکی از گروه‌هایی که به طور جدی نقش موثری در این رابطه دارند گروه اصناف هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رابطه با اعمال محدودیت‌های کرونایی در سطح استان ایلام بیان کرد: محدودیت‌ها برای این هفته به گونه‌ای است که دانشگاه‌ها و مدارس در مناطق قرمز و نارنجی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سرا‌ها، کتابخانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، تکواندو، جودو، باشگاه‌های بدنسازی و ... نیز تعطیل می‌باشند.

او ادامه داد:  سالن‌های تئاتر، چای خانه‌ها، قهوه خانه‌ها، کافه ها ، سالن‌های پذیرایی، شهربازی‌ها، موزه ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، سینماها و مراکز مشابه نیز مشمول محدودیت هستند و بر اساس مصوبه ستاد استانی در این هفته باید تعطیل باشند.

صادقی فر مطرح کرد: مراکز تفریحی آبی و استخر‌های سرپوشیده نیز همانند سایر مکان‌ها تعطیل خواهند بود.

او در رابطه با نظارت ستاد کرونا بر اصناف مختلف اظهار کرد: تا کنون تعداد زیادی از اصناف را به دلیل عدم توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب کرده و به مراجع قضایی ارجاع دادیم و همچنان اگر صنفی نکات لازم را رعایت نکند قطعاً با آن به صورت جدی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.