نشست خبری سرمربی جدید تیم شهدای قشقایی شیراز با حضور اصحاب رسانه

سرمربی جدید تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز، گفت: ما حمایت می‌خواهیم و اصحاب رسانه به عنوان بازوی قدرتمند در امر نتیجه‌گیری و رسیدن به اهداف بزرگ، یار دوازدهم ما هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داریوش هرمزی سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز ، در نشست خبری با اصحاب رسانه، بیان کرد: قشقایی نامی بزرگ است و بچه‌های این ایل، در طول تاریخ بار‌ها رشادت و دلیری خود را به اثبات رسانده اند.

او، تصریح کرد: این ایل بیش از چهار هزار شهید داده و حالا هم نامش شهدای قشقایی است و من هم عضوی از خانواده شهدا هستم و افتخار می‌کنم که حالا در باشگاه شهدای قشقایی نیز عضویت دارم.

هرمزی، ادامه داد: من قبل از قشقایی با چهار تیم از قبایل دیگر هم کار کرده ام، سردار بوکان نماینده کردها، استقلال ملاثانی تیم عرب‌های عزیزمان، نفت مسجدسلیمان تیم بختیاری‌ها و استقلال اهواز منشوری است که امروز هم قشقایی را انتخاب کرده‌ام و با این نگاه  می‌توان دست به کار‌های بزرگی زد.

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز، افزود: این تیم از سوی  فرد اداره می‌شود و هیچ شرکت و نهاد دولتی از آن حمایت نمی‌کند، بنابراین به نظر من رسانه‌ها می‌توانند حمایت کنند.

هرمزی، در خصوص بازیکنان جدا شده و ورودی‌های احتمالی این باشگاه برای فصل جدید، اضافه کرد: یک باشگاه وقتی بخواهد فعالیت و فصل جدیدی را آغاز کند، بخشی از بازیکنان سال قبل خود را از دست می دهد  وقتی موضوع انگیزه‌های مالی به میان می‌آید و بازیکنان به طور منطقی تصمیم می‌گیرند به جایی بروند که پول بیشتری به آن‌ها می‌دهند.

او، اظهار کرد: ما دوست داریم تمامی نفرات موثرمان را حفظ کنیم چرا که اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، خوشحال خواهیم شد، اما اگر نتوانیم، باید به دنبال بازیکنان جایگزین بگردیم، بازیکنانی که مبالغ درخواستی شان با جیب ما همخوانی داشته باشد و بیشتر به انگیزه دفاع از نام شیراز و قشقایی بخواهند به میدان بروند تا انگیزه‌های مالی و مادی بازی کنند.

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز، تاکید کرد: بعضی بازیکنان فصل گذشته هم با اینکه با ما قرارداد دارند، به تیم‌های دیگر رفته و مذاکره کرده و حتی عکس گرفته اند، اما تا کنون رضایت نامه هیچ بازیکنی صادر نشده و هیئت مدیره باید درباره آن‌ها تصمیم گیری کند.

هرمزی، با بیان اینکه شیوع کرونا تاثیر منفی زیادی روی بازی‌های این فصل  می گذارد، گفت: نبود تماشاگران پرشور قشقایی باعث تزلزل یکی از پایه‌های اصلی نتیجه گیری  در این تیم می شود  و من به هیچ عنوان قول لیگ برتری شدن نمی‌دهم اما تلاش خود را می کنم که این اتفاق بیفتد و من تنها یک عامل هستم.

سرمربی تیم شهدای قشقایی، بیان کرد: عوامل زیادی در نتیجه گیری این تیم نقش دارند که باید همگی آن‌ها نقش خود را به خوبی اجرا کنند تا به موفقیت دست یابند.

داریوش هرمزی دانشجوی دکترای تربیت بدنی فیزیولوژی و استاد دانشگاه بوده که در سطح اول فوتبال کشور بازی کرده و در جام باشگاه‌های آسیا با تیم جنوب اهواز به میدان رفته  او سال‌ها در شیراز زندگی کرده  ودر آن سال‌ها عضو کمیته داوران فوتبال فارس بوده است.

او، در فصل گذشته رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دو با استقلال ملاثانی به لیگ دسته یک صعود کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.