رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

دست آلوده به فساد را باید قطع کرد

حجت الاسلام موسوی گفت: هرکس کم کاری کند به خون شهدا خیانت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در سفر به شهرستان تفرش و در دیدار حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه تفرش گفت: دست آلوده به فساد را باید قطع کرد.

حجت الاسلام موسوی افزود: مسئولان باید حساستر باشند تا بار مشکلات را کم کنند و هرکس کم کاری کند به خون شهدا خیانت کرده است.

در دیدار حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه تفرش با حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان در خصوص موقعیت شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام حاجیلری با بیان اینکه هر اتفاقی در قوه قضائیه بیافتد نقطه آخر است و باید مشکلات قبل از ورود قوه قضائیه حل شود از زحمات قوه قضائیه در دو سال اخیر تقدیر کرد؛ و افزود رضایت ۶۰ درصدی مردم از این دستگاه نتیجه تلاش قوه قضائیه است.

او خواستار این شد که برای حل مشکلات عمومی شهر تفرش مثل طلاق، نزاع عمومی، سرقت و مواد مخدر این موارد در شورای فرهنگ عمومی آسیب شناسی شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی همپچنین در *** گفت: در اجرای برنامه‌ها و منویات ریاست قوه قضائیه مبنی براینکه مدیران و مسئولان قضایی بین مردم باشند و از نزدیک مشکلات قضایی مردم را رصد کنند توفیقی حاصل شد در جمع مردم باشیم.

او ادامه داد: در سفر‌ها دنبال این هستیم این موضوع را دنبال می‌کنیم که برنامه‌های قضایی را بومی استانی و شهرستانی کنیم تا دادرسی را در دادگستری کم کنیم و رضایتمندی مردم که از نظام قضایی افزایش یابد.

غباروبی مزار شهدا گمنام و زیارت امامزاده محمد جد رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به تفرش بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.