اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای سازه‌های آبخیزداری بافت

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافت گفت:۵۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق توسعه ملی طی پارسال برای احداث سازه‌های آبخیزداری در شهرستان بافت اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فریبرز امام بخش، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافت با اشاره به اینکه از  ۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته به طرح های منابع طبیعی بافت مبلغ ۳۵میلیارد ریال در بخش آبخیزداری هزینه شده است، گفت:با این مبلغ ۲۱ بند سنگی ملاتی و ۲۰۰ بند خشکه چین در ۴ حوزه آسیاب جفته شرقی و غربی حوزه شهری و دره مرید احداث شده است.

او افزود:همچنین ۱۵ میلیارد ریال از مجموع اعتبارات اختصاص یافته در بخش بیولوژیک هزینه شد که با این مبلغ مجموعا هزار هکتار جنگل کاری و مرتع کاری در سطح شهرستان بافت اجرا شده است.

امام بخش بیان داشت:این ساز‌ها با هدف تغذیه سفره‌های آب زیر زمینی، افزایش آب دهی چاه‌ها، قنوات، توسعه کشاورزی وجلوگیری از تخلیه روستا‌ها و جلوگیری از سیلاب و فرسایش خاک و همچنین پروژه‌های بیولوژیک همانند جنگل کاری، کپه کاری در مراتع با هدف تثبیت خاک و تقویت پوشش گیاهی بوده است.

امام بخش بیان داشت:طی پارسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۵۰ میلیارد ریال برای احداث سازه‌های آبخیزداری و پروژه‌های بیولوژیک در شهرستان بافت هزینه شده است.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار