قهرمان موتورسواری:

با حمایت آیت‌الله علم‌الهدی مجوز فعالیت زنان را در موتورسواری گرفتیم

بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی گفت: با حمایت آیت الله علم‌الهدی، مجوز ساخت پیست مخصوص موتورسواری بانوان را گرفتیم که این امر در رشد ورزش موتورسواری بانوان نقش به‌سزایی داشت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سمانه حمیدی بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی گفت: جهت پیگیری امورات هیأت موتورسواری در گذشته مشکلاتی را به ویژه در بخش بانوان داشتیم که مسبب آن سوء مدیریت سرپرستان هیأت در یک سال گذشته بود.

او اداره شدن فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی توسط سرپرست را یکی از چالش‌های پیش روی رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان رضوی دانست و افزود: ریاست گذشته با مدیریت خوب مجوز موتورسواری بانوان و همچنین ساخت اولین پیست تخصصی بانوان در سطح کشور را گرفت.

حمیدی بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی با اشاره به حمایت امام جمعه مشهد از رشته موتورسواری بانوان بیان کرد: با حمایت آیت الله علم‌الهدی مجوز ساخت پیست مخصوص موتورسواری بانوان را گرفتیم که این امر در رشد ورزش موتورسواری بانوان، نقش به‌سزایی داشت.
 
او تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی معتقد است اگر فضای مناسب و مخصوص بانوان فراهم شود فعالیت آن‌ها در رشته‌هایی همچون دوچرخه‌سواری و موتورسواری بلامانع است به همین خاطر در گرفتن مجوز ساخت پیست موتورسواری بانوان از من حمایت کردند.

بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی با اشاره به فعالیت بانوان در شهرستان‌های خراسان رضوی تاکید کرد: بانوان فقط در پیست مخصوص در دو قسمت موتور ریس و کراس به صورت جداگانه تمرین دارند، محدثه عظیمیان از تایباد و زهرا فرهادی قهرمان کشور هستند که نشان می‌دهد در شهرستان‌ها پتانسیل‌های خوبی داریم.
 
منبع: فارس
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.